رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی:

سمینار تخصصی، آموزشی فرصت های تجاری برگزار می شود

سمینار تخصصی، آموزشی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری 7 و 8 اردیبهشت ماه در بجنورد برگزار می شود.
کد خبر: ۴۰۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 08 April 2017
سمینار تخصصی، آموزشی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری 7 و 8 اردیبهشت ماه در بجنورد برگزار می شود.رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی خراسان شمالی با بیان این مطلب گفت: حضور صنعتگران، تولیدکنندگان، تجار، بازرگانان و فعالان حوزه عمران و ساختمان در به دست آوردن بازارهای هدف به آشنایی با اقتصاد، ظرفیت ها و راهکارهای ورود به کشورهای هدف نیاز دارد.
«صمدی» افزود: بر این اساس شرکت بازرگانی بین المللی آرتان اقدام به برگزاری سلسله سمینارهای تخصصی با حضور مدیران و فعالان اقتصادی استان کرده است.
وی با اعلام این که آموزش های کارگاهی در برنامه های برگزاری این سمینار پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: هدف این سمینار ضمن آشنایی با قوانین واردات و صادرات کشور، کمک به توسعه صادرات و آگاهی بخشی به فعالان اقتصادی استان در به دست آوردن بازارهای هدف است.
وی صنعت، کشاورزی، مواد غذایی، خدمات فنی و مهندسی را از جمله مباحث مطرح شده در این سمینار ذکر و عنوان کرد: این سمینار در راستای آشنایی با قوانین و مقررات صادرات و واردات جمهوری اسلامی ایران و آشنایی با چگونگی ثبت سفارش کالا و چشم انداز آینده صنعت و تجارت در مبادلات تجاری با کشورهای هدف انجام می شود.
وی نقش و جایگاه کشور عراق در تجارت جهانی و منطقه‌ای، تجارب موفق در سیاست های عمرانی، صنعتی و تجاری ایران با کشور عراق و امکان الگوگیری از آن ها و بومی سازی، سیاست گذاری پشتیبان توسعه صنعتی استان با محوریت صادرات کالا به بازارهای هدف، بررسی ظرفیت های عمرانی کشور عراق و نحوه ورود به بازار هدف در حوزه عمران و ساختمان را از دیگر راهبردها و رویکردهای این سمینار برشمرد.
وی اهداف عملی و مزیت های شرکت در سمینار را  صدور گواهینامه آموزشی برای شرکت کنندگان، تبادل نظر و آشنایی با رایزن بازرگانی سابق ایران در کشور عراق، پرسش و پاسخ با رایزن بازرگانی کشور عراق به صورت آزاد، آشنایی و شناسایی بازار هدف کشور عراق و شناسایی عمده رقبای تجاری ایران در کشور عراق ذکر کرد. /روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار