رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه خبر داد:

آماده‌سازی 10 مسجد سرخه برای مراسم اعتکاف

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه از آماده سازی 10 مسجد برای پذیرایی معتکفین در ایام اعتکاف در شهرستان سرخه و روستاهای تابعه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 06 April 2017

حجت الاسلام والمسلمین صادق بخشی در گفت و گویی ضمن تبریک حلول ماه رجب المرجب اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اعتکاف یکی از رویش های انقلاب اسلامی است و با توجه به اینکه ماه رجب ماه توبه است باید در راستای تقویت این مراسم معنوی برنامه های لازم انجام گیرد.

وی به برنامه های اعتکاف اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی بحث تعامل و همکاری است از این رو اهتمام به تفسیر قرآن و صحیح خوانی و اجرای زنده قرآن از برنامه های ایام اعتکاف است و یکی دیگر از برنامه های سازمان نیز هماهنگی بین دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی است.

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مرآت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: اعتکاف از 21 فروردین ماه به مدت سه روز تا 23 ماه جاری ادامه خواهد داشت و برنامه هایی همچون یادواره مدافعان حرم و برنامه هایی به مناسبت سالگرد شهادت آوینی در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام بخشی عنوان کرد: در سرخه سه مسجد ولی عصر(عج) و جامع برای عموم و مسجد جمعه ویژه طلاب علوم حوزوی برای برگزاری مراسم اعتکاف آماده خواهند شد.

وی افزود: در روستاهای تابعه سرخه نیز هفت روستا اعلام آمادگی کرده اند که از جمله آنها روستاهای لاسجرد، بیابانک، افتر، اروانه، صوفی آباد و مؤمن آباد هستند که در ایام اعتکاف پذیرای معتکفان خواهند بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه بیان داشت: در روستاهای تابعه سرخه بحث اعزام مبلغ؛ روحانی و قاری قرآن و مداح از برنامه هایی است که در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار