بیمارستان ۵۶ تختخوابی دیر در هفته سلامت افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان دیر گفت: بیمارستان ۵۶ تختخوابی شهرستان دیر که در حال تجهیز امکانات درمانی و تشخیصی است در هفته سلامت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۰۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 03 April 2017
حمزه اعتماد ظهرامروز در بررسی روند اجرایی بیمارستان 56 تختخوابی دیر بابیان اینکه تأمین سلامت جامعه تنها از طریق مراکز بهداشت و درمان محقق نمی‌شود، اظهار داشت: تأمین و ارتقای سلامت جامعه نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای بین‌ بخشی و خود مردم است و در این راستا رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی مردم نقش بی‌بدیلی دارند.

وی با تأکید بر لزوم تشویق خیران برای روی آوردن به‌سوی حوزه سلامت تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهر بردستان و خانه بهداشت سرمستان امسال در هفته سلامت به بهره‌برداری می‌رسد.

اعتماد بابیان اینکه دولت در حوزه سلامت قدم‌های بلندی در شهرستان دیّر برداشته است تاکید کرد: طی دو سال گذشته اقدامات خوبی برای پیشرفت پروژه بیمارستان دیّر صورت گرفته و اکنون ساختمان آن 98 درصد پیشرفت دارد و مسئله انشعاب آب و گاز آن حل‌شده و روند برق‌رسانی نیز در حال انجام است.

فرماندار شهرستان دیّر بابیان اینکه تلاش می‌شود این پروژه در هفته سلامت به بهره‌برداری برسد افزود: به‌محض افتتاح بیمارستان 56 تختخوابی دیّر با توجه به تامین شدن نیروهای درمانی و خدماتی آن  بلافاصله روند خدمات‌دهی به مردم آغاز شود.

وی با بیان اینکه کادر درمانی بیمارستان جذب‌شده‌اند گفت: برای کارهای خدماتی و حراست نیز اولویت با نیروهای بومی شهرستان است.

فرماندار دیر با بیان اینکه در ساخت بیمارستنان دیر 15 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده افزود:از این مبلغ 11 میلیارد تومان آن  تعهدات وزات نفت محقق شده است.

اعتماد دو مقوله آموزش و بهداشت را وظیفه دولت‌ها دانست و اظهار داشت: تاکنون در بحث به‌روزرسانی و افزایش آمبولانس‌ها و تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستان کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: پیگیر احداث چندین اورژانس بین‌شهری در شهرستان هستیم و در این راستا اقدامات خوبی انجام‌شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار