رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

برگزاری دومین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در گلستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: دومین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در استان گلستان برگزار می گردد .
کد خبر: ۴۰۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 29 March 2017
 رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: دومین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در استان گلستان برگزار می گردد .

علی اصغر اصغری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص برگزاری دومین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در گلستان و نحوه پذیرش متقاضیان گفت : سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان در نظر دارد با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان به آن دسته از بنگاههای اقتصادی شامل واحدهای تولیدی و خدمانی، توزیعی و صنفی ، که در جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان فعالیت موثری ارائه نموده اند بر اساس ضوابط و در صورت احراز شرایط مربوط ، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان اعطاء نماید.

مشاور رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان همچنین اظهار کرد : با توجه به برگزاری این همایش در سال گذشته و استقبال بنگاههای اقتصادی از این امر میتوان به فضای رقابتی ایجاد شده در میان بنگاههای اقتصادی اشاره کرد که موجب ترغیب و پیشرفت واحدهای تولیدی و خدماتی بمنظور ارائه خدمات و محصولات بهتر به مصرف کنندگان گشته و همچنین به نمادی در راستای معرفی و شناخت واحدهای نمونه و برتر استانی به مصرف کنندگان مبدل گشته است.

اصغری هدف از برگزاری این همایش را افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات، افزایش رقابت سازنده، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، ترغیب در جهت ارائه کالاها و خدمات با نشان استاندارد و ارتقای نظام تولید و توزیع در استان دانست و این امر را عاملی در جهت تشویق و ترغیب مصرف کنندگان برای استفاده از کالاها و خدمات داخلی عنوان نمود.

این مقام مسئول در ادامه از تمامی واحدهای متقاضی خواست تا بمنظور ثبت نام اولیه حداکثر تا بیستم فروردین ماه سال جاری با حضور در دبیرخانه اجرایی این رویداد در  مرکز استان به آدرس گرگان-خیابان شهید بهشتی – جنب بهشت هشتم –سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان - ساختمان شهید گرزین –حوزه نظارت و بازرسی –طبقه سوم-اتاق 17 –دبیرخانه اجرایی همایش مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر  با  تلفن 32242005 و یا از طریق ایمیل دبیرخانه اعطاء گواهینامه : 9esfand1380@gmail.com   و در حوزه شهرستان های تابعه با مراجعه به ادارات صنعت معدن و تجارت شهرستان نسب به اخذ اطلاعات و  تکمیل فرم تقاضا به منظور ثبت نام بنگاه اقتصادی خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است ، آگهی فراخوان این رویداد  به همراه  فرم های مورد نیاز در  آدرس اینترنتی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان gol.mimt.gov.ir:  درج گردیده است .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار