جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز در مشهد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از جمع‌آوری تابلوهای غیر مجاز در شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 27 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، احمد محبی اظهار کرد: از ابتدای خرداد ماه امسال طرح جمع‌آوری تابلوهای غیر مجاز سطح شهر در محورهای وکیل‌آباد تا انتهای نخریسی آغاز شده و تا اتمام جمع‌آوری تمام تابلوهای غیر مجاز این محور ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه ساماندهی تابلوهای غیرمجاز با هدف بهبود سیما و منظر شهری در دستور کار این سازمان قرار گرفته در این راستا سازمان پس از صدور اخطاریه و ابلاغ به مالکان تابلوها در صورت عدم همکاری مالکان نسبت به جمع‌آوری تابلو و انتقال آن به انبار اقدام می‌کند.

محبی خاطرنشان کرد: طبق مقررات قانونی و مصوبات شورای اسلامی شهر نصب هرگونه تابلو یا نمایشگر تبلیغاتی، زیباسازی و ... در هر نقطه از املاک اعم از داخل و یا خارج از ملک، پاساژ، پشت بام، بالکن، اماکن عمومی و ... ممنوع است.

وی تصریح کرد: همچنین افراد حقوقی و حقیقی که درخواست نصب تابلوی شناسایی در سر درب واحد صنفی یا محل کار را دارند باید قبل از نصب تابلوی سر درب با مراجعه به سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری و تعیین ابعاد و موقعیت نصب تابلو نسبت به نصب تابلوی سر درب اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار