رئیس کمیسیون تلفیق مجلس مطرح کرد

تصویب 400 هزار میلیارد تومانی بودجه عملیاتی سال آینده کشور/ هزینه‌های اضافی کاسته شود

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه عملیاتی سال آینده 400 هزار میلیارد تومان مصوب شده است، گفت: با توجه به این بودجه، پس کشور با مشکل درآمدزایی روبه‌رو نیست و باید هزینه‌های اضافی کاسته شود.
کد خبر: ۳۹۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا حاجی‌بابایی ضمن دیدار با آیت‌الله علی اسلامی امام جمعه شهر تاکستان در مسجد حجتی این شهر حضور یافت و در جمع مردم شهر تاکستان اظهار داشت: امروز دنیا دارای دو قطب است که در یک سوی آن اسلام به رهبری ایران قرار دارد و در طرف مقابل رقبا که آمریکا سردمدار آن بوده، قرار گرفته است.

وی افزود: استکبار جهانی به ویژه آمریکا فشارهای بسیاری بر ایران وارد می‌کند اما مردم کشور با تمام سختی‌های موجود از انقلاب دست برنداشتند؛ مردم از انقلاب اسلامی گله ندارند و این گله بر برخی مسؤولان وارد است که نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان خدمتگزار باید به نظام و مردم خدمت کنند و یکی از دلایل اصلی انقلاب این بود که درد دیگران، درد مسؤولان باشد.

حاجی‌بابایی با اشاره به جنگ جمل اضافه کرد: دلیل شکل‌گیری این جنگ افراد زیاده‌خواهی بودند که سهم بیشتری از بیت‌المال می‌خواستند اما امیرالمؤمنین علی‌(ع) دست رد به سینه آن‌ها زد و مقابل این افراد ایستادگی کردند که این کینه منجر به جنگ جمل شد و امروز فاصله طبقاتی موجود در جامعه با عدالت امیرالمؤمنین علی(ع) همخوانی ندارد که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام تعاریف ایجاد اشتغال و رفع بحران اشتغال از قبیل نیروی انسانی، صنعت و سرمایه مورد نیاز آماده بوده و اما مشکلاتی که برخی به وجود می‌آورند موجب عدم رفع بحران اشتغال است.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: در سال 91 تمام بودجه عملیاتی کشور 104 هزار میلیارد تومان بود و بودجه عملیاتی سال آینده 400 هزار میلیارد تومان مصوب شده است، پس کشور با مشکل درآمدزایی روبه‌رو نیست و باید هزینه‌های اضافی کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: رفع موانع موجود با جناح‌گیری رفع نمی‌شود و همه باید یک دل شوند و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران به مردم خدمت کنند و در این میان مشکل اساسی کشور این است، سیاست‌هایی که رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کند، اجرایی نمی‌شود که مسؤولان باید این سیاست‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار