با شروع ایام پایانی سال

نهایت بی انصافی و سودجویی در برخی خشکباری ها

آیا می دانند که با شروع ایام پایان سال بیشترین بساط سودجویی در همین مراکز و واحدهای خشکباری که توصیه به خرید از آن ها می شود اتفاق می افتد؟ وقتی مردم اختلاف یک و نیم برابری و حتی دو برابری قیمت ها بین این مراکز و عرضه های بدون واسطه ای و مغازه ای را می بینند عقل و هوششان از سر پر می کشد و دیگر کسی به فکر بهداشت نیست.
کد خبر: ۳۹۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 12 March 2017
 رییس مركز بهداشت شهدای انقلاب، با اشاره به فرا رسيدن سال نو، گفت: آجيل، ‌خشكبار، ‌شيرينی و ميوه از پر فروش ترين اقلام خوراكی در ايام نوروز هستند و با رونق گرفتن فروش اين اقلام، بازار سودجويان نيز رونق می گيرد.
 
حميدرضا قاسم پور رییس مركز بهداشت شهدای انقلاب فروش اقلام اساسی و مورد نياز ايام عيد به صورت دوره گردی و بدون مجوز را سبب ضرر و زيان اقتصادی و به خطر افتادن سلامت دانست.

رییس مركز بهداشت شهدای انقلاب با تاكيد بر خريد از مراكز معتبر و دارای مجوز بهداشتی و فروشندگان دارای كارت معاينه پزشكی، ادامه داد: به شهروندان توصيه می شود از خريد از دوره گردان خودداری كنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراكز تهيه و توزيع مواد غذايی و اماكن عمومی، مراتب را برای پيگيری به سامانه 190 اطلاع دهند.
 
به گزارش تابناک فارس:بحث بهداشت این محصولات بسیار مهم است و درست می فرمایند که نباید از دوره گردان خرید کرد و باید از  خشکباری ها و مراکز فروش اینگونه اقلام خرید کرد اما آیا مسئولان هیچگاه دلیل تمایل مردم برای خرید از دستفروشان و پذیرفتن ریسک بهداشتی آن را پیگیری کرده اند؟
 
آیا می دانند که با شروع ایام پایان سال بیشترین بساط سودجویی در همین مراکز و واحدهای خشکباری که توصیه به خرید از آن ها می شود اتفاق می افتد؟
 
وقتی مردم اختلاف یک و نیم برابری و حتی دو برابری قیمت ها بین این مراکز و عرضه های بدون واسطه ای و مغازه ای را می بینند عقل و هوششان از سر پر می کشد و دیگر کسی به فکر بهداشت نیست.
 
آخر مگر یک خشکباری چقدر باید روی یک کیلو پسته سود بخورد؟
انصاف هم چیز خوبیست...
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار