مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوين خبر داد

اجرای طرح ميدانی كنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری در قزوين

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوين گفت: در راستاي ضرورت سلامت فنی وسايل نقليه عمومی مسافربری پيش از شروع سفرهای نوروزی 1396 طرح ميدانی كنترل و نظارت ناوگان عمومی مسافربری در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 09 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در راستای ضرورت سلامت فنی وسایل نقلیه عمومی مسافربری پیش از شروع سفرهای نوروزی 1396 طرح میدانی کنترل و نظارت ناوگان عمومی مسافربری در استان  اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با محوریت اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قزوین و با همکاری پلیس راه استان قزوین در ایستگاه عوارضی شماره دو آزاد راه قزوین- زنجان از روز سه شنبه 17 اسفند ماه جاری به مدت سه روز اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: در خصوص لزوم توجه ویژه به سلامت فنی وسایل نقلیه عمومی مسافربری تمام اتوبوس‌هایی که در مسیرهای منتهی به استان‌های شمالغرب تردد می‌کند، کنترل و نظارت می‌شود.

پیرنون خاطرنشان کرد: این طرح با هدف جلوگیری از تخلفات حادثه‌ساز و ارتقا ایمنی سفرهای نوروزی هموطنان اجرا می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: با تخلفاتی همچون عدم استفاده از کمربند ایمنی، نداشتن صورت وضعیت، نقص فنی، نداشتن آج لاستیک و تجهیزات ایمنی تعیین شده در وسایل نقلیه عمومی مسافربری و غیره برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: پس از انجام این طرح میدانی و آنالیز نتایج به دست آمده، کنترل و نظارت بر حمل و نقل مسافربری در سراسر راه‌های استان تا پایان تعطیلات به صورت مستمر انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار