به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان

اصناف اقبالیه در پرداخت به موقع عوارض اقدام کنند

مسؤول اصناف شهرداری شهر اقبالیه پرداخت به موقع عوارض از طرف اصناف را کمک مناسبی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان دانست و گفت: تا زمانی که احساس وظیفه نکنیم شهر آباد نمی‌شود بلکه یک عزم ملی و استانی را می‌طلبد.
کد خبر: ۳۸۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هوشنگ حیدری در دیدار با کسبه و بازاریان شهر اقبالیه که در قالب جلسه اصناف  در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه صورت گرفت، اظهار داشت: اصناف شهر اقبالیه، نمایندگان شهروندان و بازوی توانمند مدیریت شهری در اداره امور این شهر هستند.

وی بر افزایش تعامل و همکاری میان اصناف مختلف و شهرداری در راستای برقراری هرچه بیشتر نظم و انضباط شهری در سطح شهر اقبالیه تأکید کرد و افزود: این امر گامی مهم و اساسی در جهت ارائه خدمات بهینه و شایسته به شهروندان این شهر است.

مسؤول اصناف شهرداری شهر اقبالیه پرداخت به موقع عوارض از طرف اصناف را کمک مناسبی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان دانست و ادامه داد: تا زمانی که احساس وظیفه نکنیم شهر آباد نخواهد شد و به تنهایی این امر میسر نمی‌شود بلکه یک عزم ملی و استانی می‌طلبد و در این راستا هر شهروند می‌تواند در زمینه عمران و آبادانی راهکار ارائه دهد.

حیدری با بیان اینکه مشارکت شهروندان هزینه‌های شهر را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: ارتباط خوب صنوف با شهرداری شهر اقبالیه موجب می‌شود تا شهری تمیز و زیبا داشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه شهرداری زمینه و بستر کسب و کار اصناف را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: شهرداری و اصناف مکمل هم بوده و باید زمینه رشد ثروت در جامعه را فراهم کنند و همچنین عوارضی که شهرداری از مردم و بازاریان دریافت می‌کند، بسیار جزئی بوده و برای توسعه شهر هزینه می‌کند.

مسؤول اصناف شهرداری شهر اقبالیه یادآور شد: اصناف یکی از مهم‌ترین بخش و عامل توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی شهر به شمار می‌رود از این رو توجه به نیازها و خواسته‌های فعالان این بخش بزرگ، همواره در اولویت‌های مدیریت شهری قرار داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار