برگزاری نخستین کارگاه آموزشی «غدیر» در تبریز

مشاور رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور گفت:‌ نخستین کارگاه آموزشی و تمرینی ستاد مدیریت بحران «غدیر» ۱۸ تا ۲۱ خردادماه در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 24 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مرتضی جدی صبح امروز در جلسه شورای ستاد بحران استان اردبیل اظهار داشت:‌ نخستین کارگاه آموزشی و تمرینی ستاد مدیریت بحران غدیر با حضور وزیر کشور، استانداران شمالغرب کشور و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی برگزار شده و در این کارگاه آموزش‌های مختلفی را ستاد بحران ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی با حضور مدیران ارشد استان‌های اردبیل، زنجان، گیلان، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به مدت 3 روز در تبریز برگزار می‌شود، بیان کرد:‌ این کارگاه آموزشی فرصتی بزرگ برای تعامل استان‌ها با یکدیگر در مقابله با بحران است.

جدی تصریح کرد:‌ با برگزاری نخستین کارگاه آموزشی ستاد بحران غدیر علاوه بر بالا بودن آمادگی تیم‌های ستاد بحران در صدد هستیم برنامه‌ریزی‌های اساسی و راهبردی در مقابله با حوادث احتمالی را در این کارگاه 3 روزه تدوین و طراحی کنیم.

مجری علمی نخستین کارگاه آموزشی و تمرینی ستاد مدیریت بحران غدیر با بیان اینکه مهمترین سیاست سازمان مدیریت بحران آمادگی تیم‌های ستادی برای مقابله با بحران است، گفت:‌ در این راستا باید مدیران ستاد بحران استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های اولیه برای برگزاری کارگاه آموزشی ستاد بحران در تبریز انجام شده است، افزود:‌ در این کارگاه آموزشی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مدت 3 روز در قرنطینه کامل به سر می‌برند تا به طور همه‌جانبه با آخریت متدهای ستاد بحران آشنا شوند.

جدی اظهار کرد:‌ با برنامه‌ریزی‌های اساسی در صدد برگزاری کارگاه‌های آموزشی ستاد بحران در استان‌ها هستیم و استان‌ها نیز باید این کارگاه آموزشی را در شهرستان‌ها برای آشناسازی و آمادگی مدیران در مقابله با ستاد بحران و حوادث احتمالی برگزار کنند.

مشاور رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور بیان کرد: مهمترین اهداف کارگاه آموزشی غدیر اجرای کارگاه‌های آموزشی، استفاده از تجارب مدیران و اساتید دانشگاهی و ایجاد ادبیات مشترک بین استان‌ها بوده و در این کارگاه توانمندی‌های مدیران استان‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد:‌ در پایان نخستین کارگاه آموزشی غدیر در تبریز از استان‌هایی که عملکرد قابل قبولی در ارائه برنامه‌های آموزشی در مقابله با بحران داشته باشند با حضور وزیر کشور و مسئولان ستاد بحران تجلیل و قدردانی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار