مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

ضرورت تغییر فضای تبلیغاتی در شهر قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: فضای تبلیغاتی در سطح شهر قم باید در نوروز سال 96 متفاوت از نوروز سال 95 باشد.
کد خبر: ۳۸۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۹ 27 February 2017
به گزارش تابناک قم، سید موسی حسینی کاشانی در دیدار اعضای ستاد تسهیلات زائرین استان با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه دیروز به کار خود پایان داد و شاهد حضور پررنگ مدیران استان در نمایشگاه کتاب بودیم و دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان قم از لحاظ استقبال و فروش کتاب، نمایشگاه پررونقی بود.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی استان قم را در ایام نوروز سال 95 آسیب شناسی کردیم و می‌خواهیم رویکرد جدیدی را در برگزاری این برنامه‌ها در نوروز سال 96 در استان داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: این توقع از استان می رود که برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز در آن پررنگ باشد. به دنبال عمق بخشی به برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز در استان قم هستیم و دستگاه‌های استان باید در این زمینه به اداره ارشاد کمک کنند.

حسینی کاشانی با اشاره به نقش روحانیت در برنامه‌های فرهنگی اظهار کرد: در اجرای این برنامه‌ها نیازمند رهنمودهای روحانیت هستیم، به همین دلیل تقاضا دارم که جلسه کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین استان قم با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شود.

وی ادامه داد: در برنامه‌های فرهنگی اداره ارشاد استان قم در نوروز سال 96 به دنبال استفاده از ظرفیت نیروهای جوان هستیم، در این راستا با کانون‌های مساجد و بسیج مذاکراتی داشتیم تا سال متفاوتی را به لحاظ برنامه‌های فرهنگی در استان قم داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: فضای تبلیغاتی در سطح شهر قم باید در نوروز سال 96 متفاوت از نوروز سال 95 باشد و زائرین باید تغییر را در فضای تبلیغاتی شهر احساس کنند و بتوانیم از این طریق پیام‌های تبلیغاتی را به زائرین ارائه دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار