شرکت سه هزار و 269 دانش آموز در مرحله استانی مسابقات مدرسه قهرمان چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون تربیت بندی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات ملی مدرسه قهرمان با شرکت سه هزار و 269 دانش آموز دختر و پسر در 11 رشته ورزشی در مرحله استانی و در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در حال برگزاری است.
کد خبر: ۳۸۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 22 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- خدایار قاسم‌پور با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای در طول سال جاری و شرکت 92 هزار دانش آموز از 17 منطقه آموزشی استان، گفت: این مسابقات در 15 رشته ورزشی و با رقابت 24 هزار دانش آموز در مرحله استانی برگزار شد.

معاون تربیت بندی و سلامت آموزش و پرورش استان از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر انقلاب با عنوان مدرسه قهرمان در استان خبر داد و افزود: این مسابقات با شرکت سه هزار و 269 دانش آموز دختر و پسر در 11 رشته ورزشی  در مرحله استانی و در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در حال برگزاری است.

وی رشته‌های هندبال، تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال، بومی محلی، طناب زنی، شطرنج، دو و میدانی و شنا را از جمله رشته های این مسابقات دانست و خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری مدرسه قهرمان از 23 بهمن ماه سال جاری در استان آغاز شده و 19 اسفندماه قهرمانان هر رشته معرفی خواهند شد.

قاسم‌پور با بیان اینکه در هر رشته ورزشی تیم قهرمان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد، تصریح کرد: مرحله کشوری مسابقات تابستان سال آینده با حضور بیش از 13 هزار دانش آموز سراسر کشور توسط فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار