توانمند سازی آموزش دهندگان سوادآموزی

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از آموزش و توانمند سازی آموزش دهندگان سواد آموزی به صورت مجازی با مشارکت جهاد دانشگاهی برای نخستین بار در استان هم زمان با دیگر استان ها خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 13 February 2017
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان  شمالی از آموزش و توانمند سازی آموزش دهندگان  سواد آموزی به صورت مجازی با مشارکت جهاد دانشگاهی برای نخستین بار در استان هم زمان با دیگر استان ها خبر داد.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تمام آموزش دهندگان موظفند  تا پانزدهم  اسفند ماه سال جاری   از طریق سامانه  www.imooc.ir  برای شرکت در دوره آموزش مجازی اقدام  کنند .«مودی» افزود: این دوره شامل 126 ساعت آموزش تخصصی و عمومی خواهد بود.وی تصریح کرد: تمام آموزش دهندگان در حال فعالیت سواد آموزی برای ادامه همکاری در سال 96 ملزم به نام نویسی در این دوره هستند.
وی طول مدت آموزش را 3 ماه و زمان آزمون را ابتدای تیرماه  سال آینده اعلام کرد و ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره  حداقل باید 60 درصد نمره آزمون را کسب کنند.وی هدف از برگزاری این دوره را توانمند سازی آموزش دهندگان و آموزش نیروها برای استفاده از اطلاعات روز یاد کرد./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار