اعطای 6 کلید واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی آبیک/ افتتاح پروژه‌های برق و آب‌رسانی

طی مراسمی و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، فرماندار آبیک و دیگر مسؤولان این شهرستان چند پروژه این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۳۷۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 06 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، با حضور علی فرخ‌زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، علی رحمانی فرماندار شهرستان آبیک، زاهدپور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین، سیروس رجبی بخشدار بخش بشاریات و دیگر مسؤولان شهرستان آبیک چند پروژه این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

* افتتاح پروژه‌های روستایی آبیک

با حضور مسؤولان، پروژه آسفالت روستای هزارجلفا بخش بشاریات شهرستان آبیک با اعتباری بالغ بر2 میلیارد و 500 میلیون ریال و با متراژ 6 هزار مترمربع واقع در بخش بشاریات و پروژه آبرسانی روستای اصغرآباد(فاز دوم مجتمع آبرسانی یانس‌آباد) از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 750 میلیون ریال و همچنین پروژه جدول‌کشی و آسفالت روستای ناصرآباد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 250 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور مسؤولان استان قزوین و شهرستان آبیک، کلنگ احداث مسکن محرومان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر آبیک به زمین زده شد؛ این در حالی است که یک واحد مسکونی هم به مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) آبیک با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال و تسهیلات اعطایی 250 میلیون ریالی تحویل داده شد.

* تحویل 6 کلید واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی آبیک

به گزارش فارس، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، علی رحمانی فرماندار آبیک و دیگر مسؤولان شهرستان آبیک کلید 6 واحد مسکونی مسکن مهر به مددوجیان اداره بهزیستی این شهرستان تحویل داده شد.

یوسف کازانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان آبیک در حاشیه این مراسم گفت: از زمان آغاز نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان با تحویل 6 کلید واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش این اداره، امروز 131 نفر از مسکن برخوردار شده‌اند.

وی افزود: برای کمک به تأمین مسکن یک خانم سرپرست خانوار 120 میلیون ریال از سوی اداره بهزیستی شهرستان آبیک مساعدت شده و در شهرستان آبیک با توجه به محدودیت کمک به افراد مجرد، برای کمک به آنان 40 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.

این مسؤول ادامه داد: طبق دستورالعملی که در سال‌های گذشته وجود داشت، به تک‌معلولی‌های شهری 40 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود که در صورت نیازمند بودن کمک به آنان را از منابع دیگر تأمین می‌کنیم اما برای کمک به دو معلولی‎‌ها هم برنامه‌ای در دستور کار قرار دارد و حتی به 9 نفر مبلغ 250 میلیون بلاعوض پرداخت شده که 50 میلیون ریال هم واریز می‌شود تا به 300 میلیون ریال برسد و بتوانیم تا پایان امسال واحدهای مسکونی آنان را افتتاح کنیم.

* افتتاح دو پروژه برق در روستاهای آبیک

بنابر این گزارش، پروژه برق‌رسانی به روستای آبیک‌علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 240 میلیون ریال افتتاح شد؛ این در حالی است که پروژه اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای تازه‌آباد به طول سه هزار و 216متر با اعتبار 950 میلیون ریال از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسید.

کارگاه تولید و بسته‌بندی چیپس میوه هم با حضور مسؤولان با حمایت صندوق کارآفرینی امید شهرستان آبیک با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال و اشتغال‌زایی هشت نفر به افتتاح شد.

گفتنی است، علی فرخ‌زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، علی رحمانی فرماندار شهرستان آبیک، زاهدپور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین، شجاعی سرپرست شهرداری آبیک، اعضای شورای شهر آبیک ، کارشناسان حوزه بانوان فرمانداری و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک  در منزل مادر شهید والامقام رمضان باقری حضور یافته و با ایشان دیدار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار