«چراغ نفتی قدیمی» عامل آتش‌سوزی در یک کلاس درس شد

آتش‌گرفتن‌کلاس‌کانکسی‌مدرسه‌‌روستایی‌بانه+عکس

کلاس کانکس مدرسه ابتدایی روستای «بنی رزان» در بانه آتش گرفت.
کد خبر: ۳۶۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 25 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، کلاس کانکس، مدرسه ابتدایی روستای «بنی رزان» در بانه با چراغ نفتی آتش گرفت و تعدادی از وسایل دانش آموزان این کلاس در آتش سوخت.

عضو شورای روستای «بنی رزان» در گفت‌وگو با کردپرس در تشریح این حادثه اظهار کرد: مدرسه روستای بنی رزان داری چهار کلاس است که 3 کلاس برای دانش آموزان و یک کلاس برای نمازخانه مدرسه در نظر گرفته شده است.

عثمان خدری گفت: در این مدرسه 4 کلاسه 6 پایه تحصیلی ابتدایی تدریس می‌شود که با توجه به کمبود فضای مدرسه و برای جبران این کمبود کانکس‌های در حیاط مدرسه جانمایی شده که سیستم گرمایشی این کانکس‌ها چراغ نفتی قدیمی است.

وی اظهار کرد: صبح امروز بر اثر بی احتیاطی دانش آموزان چراغ نفتی زمین کلاس افتاده و آتش گرفته و به موقع مهار شده و بخشی از لباس‌های زمستانی، کیف و کتاب دانش‌آموزان طعمه آتش شده اما به دانش آموزان آسیبی نرسیده است.

عضو شورای روستای بنی رزان گفت: مدرسه 6 کلاسه در بخش دیگر روستا احداث شده اما به دلیل اینکه این مدرسه خارج از محدوده ساخته شده تاکنون از خدمات شهری بی بهره مانده و این مدرسه هم به دلیل کوچک بودن فضا نیاز دانش آموزان را تامین نمی‌کند و این کانکس‌ها برای جبران کمبودها در حیاط مدرسه جانمایی شده است.

آتش‌گرفتن‌کلاس‌کانکسی‌مدرسه‌‌روستایی‌بانه

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار