کمک به توسعه پایدار، ماموریت مهم بانک های کشاورزی استان یزد

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان یزد گفت: کمک به توسعه بخش مهم کشاورزی ماموریت مهم بانک های کشاورزی است که با جدیت پیگیری می شود.
کد خبر: ۳۵۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 05 January 2017
به گزارش تابناک یزد،علی کمندی در دیدار با فرماندار مهریز افزود: همکاری کشاورزان با بانک های مختلف کشاورزی در یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان بسیار مهم است و باید تداوم یابد.
وی ادامه داد: در راستای اهداف و ماموریت های مختلف در بخش کشاوری توسط بانک های مرتبط در استان کارهای خوبی در سال های گذشته انجام گرفته و امسال تداوم دارد .
همچنین فرماندار مهریزدر این جلسه بر تعامل هرچه بیشتر بانک ها بخصوص بانک کشاورزی با کشاورزان و سرمایه گذاران در راستای کمک به توسعه بخش کشاورزی شهرستان و صنایع وابسته به آن تاکید کرد.
سید محمد رستگاری با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی در موضوع خشکسالی ، آفت مگس مدیترانه ای و مشکلات بوجود آمده برای کشاورزان خواستار مساعدت و همکاری بیشتر بانک کشاورزی برای مقابله با این بحران شد تا کمترین خسارت متوجه مردم شود.
وی ادامه داد: باید مسائل و نیازها در بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته و اقدام های شایسته توسط بانک کشاورزی با همکاری بخش های دیگر بنحو شایسته اقدام بعمل آید.
در این جلسه مسائل و مشکلات کشاورزی شهرستان مهریز بررسی و مقرر شد تا اقدام های لازم بعمل آید.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار