بسکتبال قم و روزهای بی‌حرارت

بسکتبال قم این روز‌ها، دوران دوری خود از حرارت و شوق بسکتبالی را سپری می‌کند و دیگر خبری از حضور نمایندگان قم در لیگ‌های بر‌تر و دسته اول کشور نیست.
کد خبر: ۳۵۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 03 January 2017
به گزارش تابناک قم، حضور تیم بسکتبال قم در سال ۹۴ در لیگ دسته اول بسکتبال مردان کشور بار دیگر چراغ بسکتبال قم را روشن کرد و گرچه این تیم موفق به کسب نتایج جالب توجهی نشد اما شور و شوق اهالی بسکتبال بار دیگر به سکوهای سالن رضاییان بازگشت. 

سکوهایی که رفته‌رفته پر از تماشاگر می‌شد و تماشاگران با هیاهوی خود، به رگ بسکتبال قم انگیزه تزریق می‌کردند. با این حال با گذشت یک فصل از فعالیت این تیم، پرونده حضور بسکتبال قم در لیگ دسته اول بسته شد.

نماینده قم که در سال ۹۴ هم حامی مالی نداشت و به سختی و با جمع‌آوری اندک بودجه از خیران و عاشقان بسکتبال در قم وارد لیگ شده بود در سال جاری همچنان بدون حامی مالی ماند و دیگر نتوانست به لیگ وارد شود. 

اکنون بسکتبال قم هنوز در رؤیای روزهایی است که تیم راه و ترابری را به عنوان نماینده قم در لیگ بر‌تر می‌دید. گرچه نسبت به نحوه تیم بستن راه و ترابری در آن دوران هنوز هم انتقاد زیادی وجود دارد حداقل سود آن تیم برای بسکتبال قم، نمایش بسکتبال در برابر دیدگان نوجوانان و جوانان و آغاز موج بسکتبالی در میان جوانان شهر بود. 

سالن شهید حیدریان و سالن رضاییان جمعیت زیادی را در خود جای می‌دادند و راه و ترابری هم با جذب ستارگانی چون اصغر کاردوست و یک بازیکن فرانسوی تیم باکیفیتی نشان می‌داد. چیزی که امروز جای خالی آن به شدت حس می‌شود و دیگر خبری از بسکتبال قم در سطوح بالای کشور نیست.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار