تندیس و مقبره مرحوم سیلم موذن زاده اردبیلی رونمایی شد

همزمان با چهلمین روز درگذشت مرحوم استاد سلیم موذن زاده اردبیلی در آیینی از مقبره و تندیس این مداح عالیقدر جهان اسلام رونمایی شد.
کد خبر: ۳۵۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 29 December 2016

 به گزارش تابناک اردبیل، در آین آیین که امروز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مسئولان ، مداحان و مردم حسینی اردبیل برگزار شد تندیس و مقبره مرحوم استاد موذن زاده در قطعه مفاخر آرمستان بهشت زهرای اردبیل رونمایی شد.

 

شهردار اردبیل در این آیین گفت: هنوز باور این که استاد خوش الحان عالم اسلام سلیم موذن زاده اردبیلی در بین ما نیست و به دیار ابدی سفر کرده است بسیار سخت است.

حمید لطف الهیان افزود: با این که سلیم موذن زاده در ظاهر بین ما نیست اما صدای ملکوتی و استثنایی این مداح گرانسنگ و عالیقدر تا ابد در این دنیای فانی باقی است و در واقع برای همیشه تاریخ زنده است.

وی بیان کرد: شورای شهر و شهرداری با این که شرایط جوی نامساعد بود اما تلاش کرد مقبره ای در شان این مداح پرآوازه و حسینی تا چهلمین روز در گذشت آن مرحوم سفر کرده احداث کند.

وی اضافه کرد: این مقبره به خاطر شرایط نامساعد جوی در فضای بسته در این مدت با کار شبانه روزی به ثمر نشست و امیدواریم تا سال آینده فضای کل آرمستان بهشت زهرا به ویژه فضای اطراف قطعه هنرمندان در شان و منزلت مفاخر استان آماده و مهیا گردد.

مراسم چهلمین روز درگذشت استاد الذکرین سلیم موذن زاده اردبیلی امروز بعد ازظهر در مسجد اعظم اردبیل برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
حداقل حرفه ای گری این بود که تو متن خبرم هم که صرفا به این موضوع تعلق داره تصویر مربوطه رو میذاشتین...!!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار