کلاهبرداي از کسبه با عابر بانک باطل شده

جانشين انتظامي شهرستان ايلام از دستگيري فردي خبر داد که با استفاده از عابربانک هاي باطل شده از کسبه و بازاريان کلاهبرداري مي کرد.
کد خبر: ۳۵۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 27 December 2016

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ علي جمالوندي اظهارکرد: به دنبال شکايت جمعي از کسبه و بازاريان شهر ايلام مبني بر سرقت از مغازه ها توسط يک مردم جوان ، مراتب در دستور کار کلانتريهاي شهر ايلام قرار گرفت.

وي افزود: مأموران کلانتري 11 با اشراف اطلاعاتي و با همکاري کسبه ، متهم در زمان کوتاهي در يک عمليات غافلگيرانه او را در هنگام ارتکاب جرم دستگير کردند.

اين مقام مسئول انتظامي گفت: کلاهبردار 29 ساله که اهل يکي از استان هاي همجوار ايلام مي باشد بعنوان يک شهروند به مغازه ها مراجعه و مقادير زيادي اجناس مختلف به بهانه ي خريد فراهم مي کرد و سپس يک قطعه کارت عابر بانک باطل شده را جهت پرداخت هزينه خريد تحويل صاحب مغازه داده و بعد از مشخص شدن عدم کارايي کارت ، به بهانه ي ارائه ي کارت اعتباري ديگر با در دست داشتن اجناس به خودرو شخصي پرايد خود مراجعه و فورا اقدام به فرار مي کرد.

جانشين انتظامي شهرستان ايلام در پايان با تشکر از اعتماد و همکاري کسبه و بازاريان ، گفت: با عنايت به فرهنگ بومي منطقه و وجود اعتماد زياد به همديگر ، متأسفانه برخي افراد سودجو و کلاهبردار از اين وضعيت سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت و کلاهبرداري مي نمايند، لذا شايسته است شهروندان گرامي بويژه کسبه و بازاريان ضمن رعايت جوانب احتياط در اين موارد هرگونه مورد سوء را در اسرع وقت به پليس اعلام کنند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار