چرا هندبال قم در لیگ مردان کشور تیم ندارد؟

در حالی که تیم هندبال صبای قم مدت‌هاست که منحل شده اما هندبال قم هنوز نتوانسته تیمی را برای حضور در سطوح مختلف هندبال ایران از قم مهیا کند.
کد خبر: ۳۴۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 27 December 2016
به گزارش تابناک قم، برنامه حضور یک تیم از هندبال قم در لیگ دسته اول مردان کشور سال گذشته در دستور کار هیأت هندبال استان قم قرار گرفت اما نتیجه قابل پیش‌بینی بود. 

مشکلات شدید مالی و ضعف اقتصادی سبب شد حامی مالی برای حمایت از تیم هندبال قم یافت نشود و تلاش هیأت هندبال برای جلب رضایت بنگاه‌های اقتصادی در استان قم با شکست روبه‌رو شد. 

در سال جاری هیأت هندبال استان قم باز هم تلاش خود را از سر گرفت. این هیأت ورزشی حتی با باشگاه یاسین پیشرو برای حضور در لیگ مکاتبه کرد و درخواست کرد یاسین پیشرو هندبال مردان و زنان قم در لیگ‌های بر‌تر و دسته اول را با بودجه‌ای معقول پشتیبانی کند اما یاسین پیشرو دست رد به سینه هندبال زد. آن‌ها سپس به حضور در لیگ دسته دوم راضی شدند.

در شرایطی که علیرضا طباطبایی رئیس هیأت هندبال استان قم گفته بود برای حضور در لیگ یک حتی با ۲۰ میلیون تومان هم کار را پیش می‌برد در ‌‌‌نهایت هندبال قم نه در لیگ یک حضور پیدا کرد و نه در لیگ ۲. بدین ترتیب غیبت هندبال مردان قم در لیگ‌های کشوری ۳ ساله خواهد شد. 

تیم هندبال صبا در سال ۹۳ در میانه لیگ بر‌تر از این مسابقه‌ها کنار کشید و این، آخرین حضور یک تیم هندبال از قم در بخش مردان در رده بزرگسالان در لیگ‌های بر‌تر، دسته اول و دوم بوده است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار