52 طرح ورزشی استان البرز خاک می خورد!

کد خبر: ۳۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 13 May 2015
مسوول اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، گفت: از 60 طرح عمرانی ورزشی استان، 52 طرح آن به علت نبود اعتبارات کافی نیمه کاره رها شده است.
روزبه ذورقی درگفت وگو با خبرنگار ایرنا ، افزود: یکی از مشکلات اساسی ورزش استان البرز کمبود اعتبارات مالی است و این مهم در تکمیل و به بهره برداری رسیدن پروژه های ورزشی نیز اثر گذار بوده است.
وی بیان کرد: متاسفانه در شرایط کنونی از 60 طرح ورزشی کلنگ خورده استان البرز ، 52 مورد آن به علت نبود اعتبارنیمه کاره رها شده و تنها هشت طرح با پیشرفت های مختلف در حال تکمیل است .
ذورقی ادامه داد: برای تکمیل و احداث 52 طرح ورزشی نیمه کاره رها استان البرز اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان لازم است که امیدوارم با مساعدت مسوولان استان و همچنین وزارت ورزش و جوانان این مهم عملیاتی شود.
وی یادآور شد: درزمان حاضر هشت طرح استخر، سالن طبقاتی و سالن تمرینی فردیس ، سالن گلسار ساوجبلاغ ، سالن دنگیزک نظرآباد، سالن کوشک زر ساوجبلاغ ، سالن علی آباد گونه کرج و سالن ولایت رود در دست تکمیل قرار دارد.
مسوول اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز،گفت: برای تکمیل این هشت طرح ورزشی اعتباری در حدود 8 میلیارد تومان نیاز داریم.
ذورقی افزود: متاسفانه در یکی دو سال اخیر به شدت از ناحیه کمبود اعتبارات لطمه خورده ایم و بسیاری از منابع تخصیص یافته نیز از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت صد درصدی داده نشده است که امیدواریم این مهم در سفر ریاست محترم جمهور به استان البرز مرتفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار