تیم گلبال یزد به لیگ دسته یک کشور صعود کرد

کد خبر: ۳۴۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 17 December 2016
به گزارش تابناک یزد،تیم یزد در رقابت‌های گلبال لیگ دسته دو کشور بر سکوی قهرمانی ایستاد و سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور را از آن خود کرد.
پانزدهمین دوره رقابت‌های گلبال دسته دو کشور در شهر بابلسر و با حضور تیم‌های مازندران، یزد، گلستان، کرمانشاه، فارس، مرکزی، قم و کردستان برگزار شد و تیم گلبال استان توانست قهرمان این رقابت‌ها شود.
سرمربی تیم گلبال استان با اشاره به جوان بودن تیم یزد گفت: تیم استان با میانگین سنی 23 سال یکی از جوان‌ترین تیم‌های حاضر در کشور است که توانست با اقتدار تیم‌های مطرح لیگ را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.
«علی‌اکبر ابریشمی‌نژاد» افزود: تیم گلبال استان از حضور سه ملی‌پوش در تیم بهره می‌برد، در رده سنی امید «حامد علمدار»، در تیم ملی جوانان«محمدرضا خوشی» و در تیم ملی نوجوانان «علیرضا پورناظمیان»در خدمت تیم ملی کشور هستند و در رقابت‌های مختلف شرکت کردند.
وی گفت: در بازی اول با تیم مرکزی، با نتیجه 4-14 حریف را شکست دادیم و در بازی دوم، توانستیم تیم فارس را با حساب 8-18 شکست دهیم. در سایر بازی‌ها یا بردهای شیرین نتیجه را به‌ سود خود عوض کردیم و در بازی فینال هم توانستیم تیم میزبان، «مازندران» را با حساب 7-9 شکست دهیم.
ابریشمی‌نژاد تصریح کرد: تیم گلبال استان از نظر فنی جایگاه بسیار خوبی دارد و تنها مشکل آن، نبود بودجه و حامی مالی است که به عنوان بزرگترین مشکل سد راه پیشرفت تیم گلبال یزد است. وی گفت: تمامی تیم‌های حاضر در لیگ گلبال کشور در طول سال 6 بازی تدارکاتی دارند اما متاسفانه تیم استان به دلیل نبود بودجه نمی‌تواند از این فاکتور بهره‌ گیرد و از بازی تدارکاتی مناسبی برای آمادگی بیشتر در طول سال برخوردار نیست. سرمربی تیم گلبال استان افزود: متاسفانه هیات نابینایان و کم‌بینایان استان نیز با کمبود بودجه مواجه است و اعزامی‌های انجام شده با بودجه و هزینه شخصی انجام شده است.  وی گفت: لیگ باشگاهی گلبال کشور در حال برگزاری است که متاسفانه تیم استان با توجه به مشکلات موجود از حضور در این رقابت‌ها باز مانده است.
ابریشمی نژاد ادامه داد: اگر تیم باشگاهی استان در این مسابقات شرکت می‌کرد، با توجه به نکات مثبت فنی تیم به طور قطع جایگاه قهرمانی را کسب می‌کرد.
همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار