فعالیت 420 کانون فرهنگی هنری مساجد در اردبیل

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۴۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان اردبیل فعال بوده که از این تعداد ۲۴ کانون به صورت تخصصی فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۳۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 12 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر سقا صبح امروز در جلسه شورای اداری کانون‌های مساجد اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 420 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان اردبیل فعال بوده که از این تعداد 24 کانون به صورت تخصصی و 9 کانون نیز در دانشگاه‌های استان فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر برنامه مدون برای کانون‌های تخصصی بیان کرد:‌ باید کانون‌های تخصصی مساجد استان در زمینه جمع‌بندی بانک اطلاعاتی تخصص‌های زیر مجموعه خوداقدام کنند تا شاهد تدوین برنامه‌های این کانون‌ها باشیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش و تاثیر بسزایی در تدوین بانک طرح‌های فرهنگی و کارآفرینی دارند، گفت: انتظار می‌رود در این زمینه اعضای کانون‌ها تلاش و جدیتی وافر داشته باشند.

سقا از آغاز طرح اوقات فراغت جوانان اعضای کانون‌ها از خردادماه امسال خبر داد و افزود: برای غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مساجد استان در فصل تابستان با نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلف تفاهم‌نامه‌های مختلفی امضا شده تا بتوانیم در این حوزه شاهد اجرای برنامه‌های متعدد برای اعضای کانون‌های مساجد استان باشیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد:‌ برای اینکه بتوانیم به اهداف مورد نظر کانون‌ها دست یابیم استفاده از ظرفیت خیران در محلات از برنامه‌های مهم این کانون بوده تا شاهد رونق فعالیت‌ها و برنامه‌ها در سطح محلات استان و نتایج مثبت و موثر آن باشیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه اعضای کانون‌های مساجد استان اردبیل به تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد:‌ باید اعضای کانون‌ها اقتصاد مقاومتی را معیار حرکت خود قرار داده و برای رسیدن به اهداف این سیاست برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار کرد:‌ کانون‌های مساجد نیز باید در این زمینه نقش تاثیرگذار خود را به نمایش گذاشته و برنامه‌های خود را با معیارهای سیاست اقتصاد مقاومتی هماهنگ کنند تا شاهد تحقق این امر در جامعه باشیم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار