رصدخانه رسانه ای تابناک

گریز به جلوی آقای نماینده / نگرانی یک نشریه از سیاسی شدن سازمانی تخصصی / احتمال خانه تکانی در فرمانداری و ادارات مشگین شهر/ ادامه تغییرات مدیریتی/ مجلس اصلاح طلب برای روحانی خطرناک تر است! / «بازیکنان قرضی» تیم اصلاحات

تابناک اردبیل با رصد رسانه های مختلف آخرین اخبار جالب توجه را با کمی ویرایش و تلخیص منتشر می کند تا خوانندگان تابناک در زمان کوتاه تری بتوانند از مهمترین چکیده مطالب منتشر شده خبردار شوند.
کد خبر: ۳۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 11 May 2015

گریز به جلوی آقای نماینده

به دنبال افزایش احتمال تغییر علایی فرماندار گرمی ، نماینده این شهرستان که گفته می شود از حامیان اصلی ابقای وی بوده است، در یک اقدام گریز به جلو خواستار کنار گذاشتن وی شد!

نماینده شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی در جمع احزاب اصولگرایان در اردبیل گفت: با همراهی استاندار اردبیل برای پایان دادن به شبهات انتخاباتی با تغییر فرماندار گرمی در ماه‌های آینده و تا زمان انتخابات موافقم.

به گزارش سیفار ، حجت‌الاسلام میر‌قسمت موسوی گفت: برخی‌ها اتهام می‌زنند که فرماندار گرمی به خاطر نسبت فامیلی با بنده در سمت خود باقیمانده است اما به هیچ‌وجه این نگرش ‌و نگاه درست نیست و بنده خودم اصرار کردم که به مانند 9 فرماندار دیگر، استاندار اردبیل فرماندار گرمی را در آستانه انتخابات مجلس تغییر دهد تا جلوی برخی از شبهات و بیان مطالب جانبدارانه در این زمینه گرفته شود.


نگرانی یک نشریه از سیاسی شدن سازمانی تخصصی

نشریه اردبیل نوین در آخرین شماره خود نوشت: متاسفانه دخالتهای بی حد و حصر در قالب ستاد یا گروه های سیاسی در راس و بدنه دستگاه های اجرایی از حد معمولی فراتر رفته است.

این دخالتها در حوزه سازمان های تخصصی نیز پررنگ تر شده است به گونه ای که نگرانی های فزاینده ای از سیاسی شدن یکی از سازمان های کاملا تخصصی در حال شکل گیری است و این نگرانی ها در حال انتقال به فضای عمومی جامعه است.


احتمال خانه تکانی در فرمانداری و ادارات مشگین شهر

سایت "کیهان مشکین" نوشت: با نگاهی به جو سیاسی استان اردبیل و خصوصا مشگین شهر، به این نکته خواهم رسید که احتمال وقوع تغییرات اساسی در ساختمان سفید مشگین شهر (فرمانداری ) بسیار محتمل و قوی است.

وجود حاشیه های فراوان در ادارات مشگین شهر، انتقاد نیروهای دو جناح نسبت به عملکرد مدیران فرمانداری، آبروریزی های مدیریتی در مشگین شهر من جمله دانشگاه آزاد، بنیاد مسکن و منابع طبیعی و عدم نظارت قوی از سوی ارگان نظارتی دولت، همگی از دلایلی هستند که باعث قوت یافتن این حرف و حدیث ها می شود.


ادامه تغییرات مدیریتی

خبرگزاری فارس نوشت: با گذشت دو سال از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تغییر مدیران ادامه دارد و گفته می‌شود تا آخر اردیبهشت ماه مدیران جدید در حوزه راه و شهرسازی، شرکت برق، گاز و تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز معرفی می‌شوند.


مجلس اصلاح طلب برای روحانی خطرناک تر است!

روزنامه شرق نوشت: با فرض اکثریتی بودن اصلاح‌طلبان در مجلس آینده، تضادی آشکار بین آنها و دولت به وجود می‌آید.

اصلاح‌طلبان ناچارند حرف‌ها و مطالبات و شعارهایی را که در گذشته داده‌اند، در فضایی دیگر اجرایی و عملیاتی کنند و با دست‌زدن به این کار دولت را به‌دنبال خود خواهند کشید و چون دولت به‌دلیل موقعیت و ماهیت وجودی‌اش نمی‌تواند دوش‌به‌دوش مجلس حرکت یا رقابت کند، ناگزیر به وجه سنتی خود، یکی از وجوه اعتدال‌گرایان رجعت می‌کند و این شکافی بین دولت و مجلس و در نهایت بین مردم و دولت می‌اندازد. حضور حداکثری اصولگرایان در مجلس برای دولت کم‌خطرتر و حتی مفیدتر است.


رونمایی از «بازیکنان قرضی» تیم اصلاحات

اصلاح طلبان به دنبال استفاده از استراتژی «نیروهای قرضی» هستند. آن‌ها به خوبی از شکاف ایجاد شده میان نیروهای اصولگرا استفاده کرده‌اند و می‌خواهند با نیروهایی که تلفیقی از اصلاح طلبان و اصولگرای معتدل باشند، کرسی‌های مجلس دهم را فتح کنند. نامه نیوز با این تحلیل نوشت؛ ناطق نوری و علی لاریجانی مهم‌ترین اهداف اصلاح طلبان برای آینده سیاسی خود هستند. آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که به واسطه حسن روحانی و جریان اعتدال این دو سیاستمدار بزرگ جریان راست را بیش از پیش به خود نزدیک کنند. اصلاح طلبان با این روش هم به دنبال کسب مقبولیت مردمی هستند و هم مشروعیت حاکمیتی.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
عدم تغییر در بدنه مدیریت شرکت توزیع برق اردبیل در طول سالهای گذشته موجب شده مدیرعامل و معاونان این شرکت به جای پیگیری منافع استان، بیشتر سرگرم منافع شخصی و محفلی باشند. در حال حاضر نیز به نظر میرسد این شرکت به هیچ وجه قابل مقایسه با شرکت های برق استانهای هم ردیف نباشد. جال انکه هنوز هم اردبیل در خصوص شرکت انتقال برق، زیر نظر تبریز است!!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار