تصادفات 50 درصد به معلولان فارس اضافه کرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز گفت: در دو سال گذشته بر اثر تصادفات رانندگی 50 درصد به تعداد معلولان شیراز اضافه شده‌ است.
کد خبر: ۳۳۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 03 December 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:ناصر شمس بعدازظهر امروز در همایش روز جهانی معلولین در سخنانی اظهار داشت: با افزوده شدن 2 هزار و 700 معلول جدید به شهر شیراز براثر سانحه رانندگی، ارائه خدمات‌رسانی به جامعه هدف بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ راهنمایی و رانندگی، حمل‌ونقل ایمن و پاک مهم‌ترین عامل کاهش معلولیت ناشی از سانحه رانندگی است، افزود: احداث 50 پل عابر پیاده به‌صورت رمپی برای معلولان در سال گذشته، راه‌اندازی 100 رمپ برای تقاطع غیرهمسطح از جمله فعالیت‌های شهرداری بوده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: شناسایی 120 نقطه حادثه‌خیز، خط‌کشی، نصب تابلو و نیز ورود 50 اتوبوس جدید که در آن رمپ لحاظ شده ازجمله عملکردهای این نهاد در سال جاری است.

شمس تصریح کرد: تا پایان سال جاری 285 اتوبوس جدید با رمپ برای معلولان به ناوگان حمل‌ونقل افزوده می‌شود و همچنین رونمایی از دستگاه مجهز به رمپ اتوماتیک معلولان و نصب دوربین هوشمند در خیابان‌ها نیز موردتوجه شهرداری است.

وی بیان داشت: در سال گذشته در بلوار رحمت شیراز شاهد 38 کشته و 316 معلول ناشی از تصادف بوده‌ایم که با تلاش‌های انجام‌شده و رعایت کنترل سرعت این رقم در سال جاری کاهش چشمگیری داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار