آیین نکوداشت استاد «معصوم علی مسکینی» در هرسین برگزار می شود

کرمانشاه- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین از برگزاری آیین نکوداشت استاد «معصوم علی مسکینی» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 29 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،غلامرضا ملکیان از برگزاری آیین نکوداشت استاد «معصوم علی مسکینی» در شهرستان هرسین استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در راستای معرفی و پاسداشت بزرگان فرهنگ و هنر و ادب استان برگزار می شود.

وی طرح اجرای این برنامه را محصول همفکری انجمن های سطح شهرستان هرسین دانست و افزود: خوشبختانه این برنامه با استقبال کمیته برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مواجه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین از برگزاری چندین  نشست هماهنگی در سطح شهرستان و استان برای برگزاری این آیین خبر داد و تصریح کرد: این آیین در روز سه شنبه ۲۳ آذر ماه امسال و با حضور جمعی از مسئولین و چهره های برجسته فرهنگی و هنری استان در محل سالن فرهنگ و هنر هرسین برگزار می شود.

ملکیان در پایان از برگزاری جشنواره استانی داستان نویسی در شهرستان هرسین خبر داد و گفت: مقدمات برگزاری این جشنواره  نیز فراهم شده است.

«معصوم علی مسکینی» از شعرا و نویسندگان معاصر و برجسته شهرستان هرسین است که از آن جمله آثار وی می توان به مجموعه «شباویز» که متشکل از غزلیات این شاعر هرسینی است اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار