تیمداری در فوتبال قم، هزینه و دیگر هیچ

لیگ برتر فوتبال استان قم در حالی در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد که با وجود تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در فوتبال استان، تیمداری در فوتبال قم جز هزینه چیزی در بر ندارد.
کد خبر: ۳۳۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 27 November 2016
به گزارش تابناک قم، با تصویب ورودی 2 میلیون تومانی برای حضور در لیگ برتر فوتبال استان قم و سایر هزینه‌هایی که روی دوش باشگاه‌ها قرار گرفته، مانع بزرگی بر سر ایجاد جذابیت در سطح اول فوتبال استان قم به وجود آمده است. 

باشگاه‌هایی که به طور عمده با دستان خالی و بدون حضور حامی مالی درگیر مسابقه‌هایی می‌شوند که چند ماه به طول می‌انجامد. هزینه باشگاه‌ها از ورودی که باید به حساب هیأت فوتبال استان قم واریز شود آغاز می‌شود و با پرداخت هزینه زمین تمرین، مخارج مسابقه‌ها، لباس و سایر موارد که گاهی غیر قابل پیش‌بینی است کار را به جایی می‌رساند که مدیران باشگاه‌ها تحت فشار قرار می‌گیرند. 

آشکارا می‌توان گفت فوتبال قم امروز به دست کسانی اداره می‌شود که با عشق و علاقه شخصی از گذشته تاکنون پای کار ایستاده‌اند و خروج هر یک از این مدیران عاشق از عرصه فوتبال، در فوتبال استان قم ایجاد خلأ می‌کند. در لیگ دسته اول نیز شرایط چندان بهتر نیست. 

در این سطح به دلیل کمتر بودن تعداد مسابقه‌ها، هزینه‌ها کمتر است و حتی برخی از باشگاه‌ها ترجیح می‌دهند در دسته اول فعالیت کنند و نه در لیگ برتر. در زمینه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و پخش رسانه‌ای، همه تلاش‌ها برای لیگ برتر فوتبال استان با بن‌بست روبه‌رو شده است و به همین دلیل است که فوتبال، بدون حضور حامیان مالی تک و تنها در میانه میدان ایستاده است. 

حلقه مفقوده فوتبال در قم حضور صنعت و بخش اقتصادی استان است که البته در شرایط کنونی اقتصادی در کشور و به تبع آن در قم، از بخش خصوصی نیز نمی‌توان انتظار چندانی داشت.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار