سرقت در ساری 13 درصد کاهش یافت

کد خبر: ۳۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 10 May 2015
 فرمانده انتظامی ساری از کاهش 13 درصدی سرقت در سال گذشته نسبت به سال 92 در این شهرستان خبر داد و گفت: پارسال 38 درصد افزایش کشف و 43 درصد دستگیری صورت گرفته است.

سرهنگ یارعلی نیازی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا به نصب دوربین مداربسته در مناطق مهم تجاری شهرها و ورودی و خروجی روستاها تاکید کرد و گفت : در حال حاضر تمامی نقاط مهم و حساس تجاری و اقتصادی شهر ساری به دوربین مداربسته مجهز و تحت کنترل پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه با همکاری بخشداری مرکزی ، رودپی جنوبی و شمالی و دهیاران و اعضای شورای اسلامی ساری محل نصب دوربین در روستاها در حال شناسایی است، اظهار داشت: برخی از دهیاران در مرحله عقد قرارداد با شرکت های نصب دوربین قرار دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شکل گیری پلیس افتخاری در روستاها خبر داد و بیان داشت: تا کنون 400 نفر از دهیاران ، اعضای شورای اسلامی ،کارکنان بخشداری ها و اعضای پایگاه های مقاومت بسیج به عنوان پلیس افتخاری روستاها ثبت نام کردند.

نیازی با اشاره به وجود پنج پلیس محله در شهر ساری ،اظهار داشت: با به کارگیری پلیس محله سرقت و خلاف در این محلات به صفر رسیده است.

وی سرقت از باغ های مرکبات در شهرستان ساری را از سرقت های خرد عنوان کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی با اجرای عملیات برخورد با سارقین مرکبات ، با حذف مال خر در شهر این روند را به حداقل رسانده است.

وی با بیان اینکه سارقین خرد و معتادین با هجوم به باغ مرکبات این میوه را شبانه به دلال و مال خرها به قیمت پایین می فروختند، ادامه داد: نیروی انتظامی ساری با شناسایی مال خرها که با اجاره برخی از مغازه ها که پروانه غیر مرتبط داشته اند، جلوی خرید و فروش مرکبات را گرفته است.

فرمانده انتظامی ساری با اشاره به سفر های تابستانی و استفاده از دریا گفت : نیروی انتظامی پررنگ تر از سال های پیش در مناطق ساحلی حضور دارد تا با افزایش ضریب انضباط و امنیت زمینه را برای بهره مندی بهتر مسافران و گردشگران از امکانات ساحلی فراهم کند.

سرهنگ نیازی با اشاره به فراهم شدن امکانات مناسب برای گردشگران در نقاط مختلف ساحلی در شهرستان ساری و همچنین اجرای طرح های سالمسازی دریا ، بر لزوم استفاده شهروندان از این طرح ها تاکید کرد.

وی گفت : مناطقی که طرح های سالمسازی در آنها اجرا می شود شناخته شده و دارای استانداردهای لازم برای شنا است ولی شنا کردن در خارج از این طرح ها بویژه مناطقی که دارای تابلوی ممنوعیت شنا است ، بسیار خطرناک است.

شهرستان ساری 13 کیلومتر ساحل دریای خزر در فرح آباد دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار