رئيس ‌پليس آگاهي گلستان خبر داد

15 هزار قلم داروي فاسد کشف شد

رئيس ‌پليس آگاهي گلستان از کشف 15 هزار قلم داروي فاسد در يک عمليات پليسي خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 21 November 2016
رئيس ‌پليس آگاهي گلستان از کشف 15 هزار قلم داروي فاسد در يک عمليات پليسي خبر داد.

سرهنگ "مجتبي مروتي" در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي در پي دريافت گزارشي مبني بر وجود داروهاي قاچاق و تاريخ مصرف گذشته در يک واحد مسکوني، بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستورکار خود قرار دادند.
وي ادامه داد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و تشکيل اکيپي مجرب با تعقيب و مراقبت‌هاي شبانه روزي، اقدام به رصد و کنترل فرد قاچاقچي کردند و با اطمينان از صحت موضوع و شناسايي محل دپوي کالاي غيرمجاز در يک عمليات غافلگيرانه، وي را که در حال جابه جايي داروها بود دستگير کردند.
رئيس‌ پليس آگاهي استان گلستان تصريح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسي از منزل متهم، 15 هزار قلم انواع داروي قاچاق و تاريخ مصرف گذشته و فاقد هرگونه مجوز قانوني را کشف کنند.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران در راستاي حمايت از اقتصاد ملي و توليدکنندگان داخلي، مبارزه با پديده شوم قاچاق و برخورد مقتدرانه و قانوني با سودجويان، لحظه‌اي درنگ نمي‌کنند.
سرهنگ مروتي با اعلام تشکيل و ارسال پرونده متهم به مراجع قضائي، از مردم خواست براي تهيه اقلام بهداشتي و دارويي از مبادي رسمي کشور اقدام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار