کارگاه آموزشی بازرسان نظارت و بازرسي سازمان در تبريز برگزار شد

کد خبر: ۳۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 07 May 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن وتجارت استان آذربايجان شرقي ، كارگاه آموزشي - توجيهي بازرسان حوزه نظارت و بازرسي اين سازمان برگزار شد.

رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربايجان شرقي با حضور در اين كارگاه گفت : امر آموزش يكي از كليدي ترين موضوعات در سازمانها محسوب شده و در جهت ارتقا توانائيهياي فردي و سازماني كاركنان نقش بسزائي دارد .

مهندس حسين نجاتي از بازرسان نظارت بازرسي به عنوان ويترين ياد كرد و افزود : ارتباط نزديك بازرسان با اصناف و واحدهاي تجاري و صنفي مويد اين موضوع است كه در رفتار و ايجاد ارتباط با واحدهاي صنفي دقت بيشتري داشته باشيم .

وي همچنين ادامه داد : بازرسان مي توانند با بهره گيري از رهنمود مقام معظم رهبري ، ايجاد همدلي و محبت و مهرباني را سرلوحه كارهاي خود قرار دهند .

وي برخورد با واحد هاي صنفي متخلف را وظيفه بازرسان دانست و تصريح كرد : اين قبيل برخوردها نبايد برخلاف موازين انساني و حاكميتي باشد .

معاون نظارت و بازرسي سازمان نيز هدف از برگزاري اين كارگاه را آشنائي بازرسان با قوانين قاچاق كالا و ارز و همچنين نحوه تكميل صحيح برگه هاي بازرسي از واحدهاي صنفي برشمرد .

اسماعيل عطاپور اظهار داشت : ايجاد وحدت رويه و جلوگيري از بروز برخي مشكلات در رسيدگي به پروندهاي متشكه توسط تعزيرات حكومتي از ديگر اهداف اين دوره يك روزه است .

گفتني است كارگاه آموزشي - توجيهي بازرسان نظارت و بازرسي سازمان صنعت معدن وتجارت آذربايجان شرقي با حضور بيش از 190 نفر از بازرسان اداره كل و ادارات تابعه استان در تاريخ 15/2/1394 در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.

همچنين در کارگاه یاد شده معاون و رئیس شعبه 2 سازمان تعزیرات حکومتی استان به ارائه توضیحات و بیان مطالب پرداختند.

درپايان به سوالات شركت كنندگان نيز پاسخ داده شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار