بررسی آخرین وضعیت فن‌بازارهای کشور در آبان ماه

کد خبر: ۳۲۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 05 November 2016

به گزارش تابناک یزد،از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هفتمین نشست سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای در روزهای 18 و 19 آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

هفتمین نشست سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای به منظور بررسی آخرین فعالیت‌های فن‌بازارها و هم‌افزایی و هماهنگی‌های بیشتر از روز سه‌شنبه و چهارشنبه 18 و 19 آبان ماه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

در این نشست، مرکز فن‌بازار ملی ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، جهاد دانشگاهی کشور و همچنین 15 فن‌بازار منطقه‌ای از استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد حضور خواهند داشت و آخرین وضعیت فن‌بازارهای کشور مورد بررسی قرار می‎گیرد.

محورهای مورد بحث در این نشست کمک به تجاری‌سازی فناوری و محصولات فناورانه، بازاریابی و فروش محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، برگزاری تورهای فناوری و نشست‌های تبادل فناوری با هدف انتقال فناوری، تسهیل ورود اختراعات به بازار دارایی فکری، تکمیل بانک اطلاعات فناوری  استان، شناسایی و تأمین نیازهای فناوری استان، تسهیل صادرات محصولات فناورانه، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های فناورانه کشور و مشارکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای تعیین شده است.

همچنین در این نشست، موضوعاتی از قبیل فستیوال بازار دارایی فکری در حوزه صنایع غذایی، خدمات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه‌ بازاریابی و صادرات محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، پنل تخصصی بازاریابی محصولات پیشرفته و بیان تجربیات موفق انتقال فناوری‌های انجام شده توسط مرکز فن‌بازار ملی ایران مطرح و ارائه خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار