اخبار ورزشی استان فارس

ارژن شیراز به دنبال جبران ناکامی ها /بانوان کریکت باز شیراز تهرانی ها را در هم کوبیدند /بانوان کارا پس از 2 برد متوالی با روحیه مضاعف مقابل شهرداری رشت قرار می گیرند /برنامه تیم های شیرازی در لیگ نوجوانان
کد خبر: ۳۱۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 26 October 2016
ارژن شیراز به دنبال جبران ناکامی ها
به گزارش تابناک فارس:تیم لبنیات ارژن شیراز در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور ساعت 17 روز جمعه 7 آبان‌ماه در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم دبیری تبریز می‌رود. هر دو تیم هفته گذشته با باخت مقابل حریفان روبه‌رو بوده‌اند و در این هفته به دنبال جبران امتیازهای از دست رفته هستند.
تیم ارژن شیراز که استارت لیگ برتر را با شکست تاسیسات دریایی تهران آغاز کرد در هفته‌های بعد خلاف انتظار با شکست روبه‌رو شد این تیم هفته گذشته بعد از تعطیلات چند هفته‌ای لیگ برتر در دیداری خانگی مقابل شهروند ساری به تساوی رسیده است و در دیدار هفته گذشته نیز باخت خانگی را مقابل پیشرو قم تجربه کرده است.
این تیم در حال حاضر با کسب 4 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. تیم دبیری تبریز نیز با 9 امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار دارد.
 
 بانوان کریکت باز شیراز تهرانی ها را در هم کوبیدند
تیم کریکت بانوان فارس از سد تیم تهران گذشت.در سومین روز این رقابت ها که در ورزشگاه 22 بهمن شیراز در حال برگزاری است  ، تیم فارس با ارائه یک بازی برتر و با اختلاف زیاد تیم تهران را با نتیجه 94 بر 49 شکست داد .در این مسابقه، مهتاب عظیمی از تیم تهران به عنوان برترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. در این رقابت ها 128 ورزشکار در قالب هشت تیم در دو گروه با هم رقابت می کنند.
 
بانوان کارا پس از 2 برد متوالی با روحیه مضاعف مقابل شهرداری رشت قرار می گیرند
در هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم کارا شیراز ساعت 11 روز جمعه 7 آبان‌ماه در سالن آتش‌نشانی رشت به مصاف شهرداری رشت هستند.  تیم کارا با توجه به دو برد متوالی در هفته‌های گذشته روحیه مضاعف برای پیروزی در این بازی دارد.
تیم کارا در هفته نخست در سالن آیت‌الله ربانی میزبان بازرگانی البرز نوشهر بود بازی را با نتیجه 2 بر یک به میهمان خود واگذار کرد.
ین تیم در هفته سوم در سالن شهید ربانی شیراز به مصاف پالایش نفت آبادان رفت و در نهایت این دیدار را با نتیجه 5 بر یک به میهمان خود واگذار کرد. در هفته چهارم تیم کارا موفق شد تیم دختران کویر کرمان را با نتیجه 2 بر یک خانه‌نشین کند. این تیم در هفته پنجم در دیداری خانگی شهرداری تبریز را با 11 گل راهی خانه کرد.
 
برنامه تیم های شیرازی در لیگ نوجوانان
کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه هفته سوم تا چهارم رقابت های لیگ قهرمانی نوجوانان را اعلام کرد.
جمعه 21 آبان 95
نفت و گاز گچساران- برق جدید شیراز ساعت 14:30  / ورزشگاه اختصاصی گچساران
شهرداری بندرعباس- فجرشهید سپاسی ساعت 14:45  / ورزشگاه تختی بندرعباس
جمعه 28 آبان 95
برق جدید شیراز- امید گناوه ساعت 14:30  / ورزشگاه دستغیب شیراز
فجرشهید سپاسی- مس رفسنجان ساعت 14:30 / ورزشگاه دستغیب شیراز
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار