وزیر راه و شهرسازی وارد خوزستان شد

وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه برای سفری دو روزه وارد شهر اهواز شد
کد خبر: ۳۱۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 26 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان،عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه برای سفری دو روزه وارد  شهر اهواز شد.

 وزیر راه و شهرسازی قرار است در این سفر از پروژه‌های راه و بخش مسکن استان خوزستان بازدید و تعدادی از این پروژه‌ها را افتتاح نماید

آخوندی به مدت دو روز در استان خوزستان حضور خواهد داشت و در برنامه خود بازدید از ورزشگاه تازه تاسیس 50 هزار نفری الغدیر اهواز را دارد.

وی  امروز پروژه کمربندی غرب اهواز، 125 کیلومتر راه اصلی، 121 کیلومتر راه روستایی و 4000 واحد مسکن مهر را به صورت همزمان در محل پروژه کمربندی غرب اهواز افتتاح می‌کند و حضور در جلسات شورای حمل و نقل و برنامه‌ریزی استان از دیگر برنامه های امروز آخوندی است.

همچنین وزیر راه و شهرسازی فردا، پنجشنبه به منظور افتتاح و بازدید از برخی پروژه های اقتصادی و سرمایه گذاری به شهرستان‌های ماهشهر، بندرامام و بندر خرمشهر سفر خواهد کرد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه در نشست شورای حمل و نقل استان و شورای برنامه ریزی استان در اهواز حضور پیدا خواهد کرد.

وی روز پنجشنبه با حضور در شهرستان ماهشهر، ایستگاه جدید قطار این شهرستان را افتتاح می‌کند. سپس تعدادی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در بندر امام را بازدید و افتتاح می‌کند و در نهایت برای بازدید از پروژهای بندر خرمشهر به این شهرستان سفر خواهد کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار