رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد

اخبار خوشی در مورد بدهی‌های شهرداری در راه است

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کمبودهای این شهر در حوزه خدمات ورزشی گفت: باید نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش در شهر باشد و در سال‌های گذشته بسترهای خوبی در این زمینه خصوصاً از سوی شهرداری فراهم شده است.
کد خبر: ۳۱۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 25 October 2016
به گزارش تابناک قم، ولی‌الله بیاتی با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر در سال‌های اخیر کمک‌های زیادی به تیم‌های ورزشی خصوصاً صبای قم داشته است.

وی با اشاره به اختصاص زمین‌ها برای احداث فضاهای ورزشی افزود: سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم متولی امور ورزشی است و در این راستا شورا حمایت‌های لازم را برای توسعه اقدامات ورزشی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کمبودهای این شهر در حوزه خدمات ورزشی افزود: باید نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش در شهر باشد و در سال‌های گذشته بسترهای خوبی در این زمینه خصوصاً از سوی شهرداری فراهم شده است.

وی گفت: به نظر می‌رسد اگر اقداماتی که شهرداری در حوزه ورزش انجام داده است جمع بندی شود، مشخص خواهد بود که چقدر مدیریت شهری به این حوزه اهتمام دارد و سالن‌های احداث شده در سال‌های اخیر گویای همین مطلب است.

بیاتی با تاکید بر اینکه رفع کمبودهای شهر قم در حوزه ورزش باید اولویت همه مدیران شهری باشد خاطرنشان کرد: طرح‌ها و لوایحی هم که در حوزه ورزش به شورا ارائه می‌شود در حد توان، اعضا حمایت کرده و بستر تحقق آن‌ها را فراهم می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بدهی‌های شهرداری به بانک‌ها اشاره کرد و افزود: در این راستا نیز شهرداری اقدامات قابل توجهی انجام داده و در حال توافق با بانک‌ها و رفع مشکلات مرتبط با آن‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه تا پایان سال اخبار خوشی در خصوص بدهی‌های شهرداری به مردم داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهرداری در حال حاضر مذاکره با بانک شهر و ملی را در دستور کار دارد و امید داریم با همراهی این بانک‌ها بستر خوبی برای رفع بدهی‌ها و شتاب رشد و توسعه شهر قم فراهم شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار