رئیس سازمان جهاد کشاورزی:

تاكنون 88 میلیارد ریال از تسهیلات خط 4 مكانیزاسیون در استان كرمانشاه جذب شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه ی میز خدمت مشترک بانک کشاورزی و سازمان جهادکشاورزی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد؛ از جذب حدود 88 میلیارد ریال از تسهیلات خط 4 مکانیزاسیون در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 22 October 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، دکتر خسرو شهبازی با بیان مطلب فوق افزود: یکی از اقدامات اساسی در بخش کشاورزی به منظور افزایش راندمان تولید محصولات استفاده از ماشین آلات و ادوات مورد نیاز کشاورزی است که بتواند کشت محصولات کشاورزی را بصورت استاندارد و علمی  انجام دهد.

شهبازی با اشاره به اینکه  در سالجاری 501 میلیارد ریال تسهیلات در قالب خط 4 مکانیزاسیون به استان اختصاص یافته خاطرنشان کرد: فرصت اخذ این تسهیلات تا پایان سال بوده و با سود 15 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود که 3 درصد از تسهیلات دیگر ارزان قیمت تر است.

وی با بیان اینکه با جذب تسهیلات خط 4 تاکنون حدود 8 دستگاه کمباین، 128 دستگاه تراکتور و 194 دستگاه ادوات مکانیزه در بخش کشاورزی استان خریداری شده است تصریح کرد: در سایر بخش‌های کشاورزی مانند شیلات و دامپروری‌ هم نیازمند استفاده از ادوات مکانیزه بوده و تسهیلات خط 4 می‌تواند در تجهیز این بخش‌ها نیز مفید باشد.

وی گفت: تولیدکنندگان بخش شیلات با توجه به منابع آبی موجود از ادوات کمتری بهره‌ برده‌اند اما با استفاده از خط فوق الذکر و اخذ تسهیلات می‌توانند واحدهای تولیدی خود را به ادوات جدید و با تکنولوژی روز دنیا تجهیز کنند.

شهبازی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و با هدف سرعت بخشیدن در روند جذب این تسهیلات بصورت مستمر جلسات مشترکی را با بانک کشاورزی برگزار می کنیم که ان شاء الله با استقبال کشاورزان و بهره برداران استان و  همکاری مناسب بانک کشاورزی تمام مبلغ اختصاص یافته به استان جذب گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار