استقلال شهرداری فردیس خواسته قانونی مردم است

کد خبر: ۳۱۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 22 October 2016


سرپرست فرمانداری فردیس گفت: استقلال شهرداری این شهرستان خواسته به حق و قانونی مردم است.

حمید احدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: در سال‌های گذشته و پس از آنکه فردیس از نظر اداری و سیاسی به شهرستان ارتقاء یافت، اقدامات بسیار خوبی برای توسعه این منطقه از سوی دولت و استانداری البرز انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد استان البرز، توسعه فردیس و دست‌یابی به توسعه پایدار در همه حوزه‌ها است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس تصریح کرد: به عنوان نمونه اقدامات بسیار خوبی برای استقرار ادارات در این شهرستان طی سه سال اخیر انجام شده و در بسیاری از موارد مردم دیگر مجبور نیستند برای پیگیری امور اداری خود به کرج مراجعه کنند.

احدی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تکلیف استقلال شهرداری فردیس به کجا انجامید، گفت: مردم انتظار دارند که طبق قانون شهرداری و شورای شهر مستقل داشته باشند و این خواسته مردم به حق و در چارچوب قانون است.

وی بیان داشت: به طور طبیعی زمانی که یک شهر و یا شهرستان جدید تاسیس شده و یا ارتقاء پیدا می‌کند، زمانی برای انجام امور اداری لازم است که باید این زمان سپری شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس افزود: نمی‌توان یک شبه و بلافاصله پس از اینکه فردیس به عنوان شهرستان ارتقاء یافت، تمام دستگاه‌ها و ادارات در این منطقه مستقر شده و مسائل اداری به طور کامل تفکیک شود و طبیعی است که باید زمانی را برای انجام این مهم در نظر بگیریم.

احدی ادامه داد: اگر چه در مورد استقلال شهرداری فردیس و شورای شهر این شهرستان تاخیر داریم، اما مسؤولان و مدیران ارشد استان به ویژه استانداری پیگیر امور هستند و به طور قطع سال آینده و همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای اسلامی شهر در فردیس به صورت مستقل برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مدیران فرمانداری و استانداری البرز، امام جمعه محترم، نمایندگان مردم و ... برای تحقق این مهم و برآورده شدن خواست مردم در تلاش هستند و انتظار داریم که مردم نیز صبور بوده و مطمئن باشند که در آینده نزدیک، شهرداری و شورای شهر در فردیس مستقل می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار