مشارکت ۴۳ درصدی البرزی‌ها در سرشماری عمومی نفوس و مسکن

کد خبر: ۳۱۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 22 October 2016


قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان البرز از مشارکت ۴۳ درصدی البرزی‌ها در سرشماری عمومی نفوس و مسکن خبر داد.

یعقوب آذری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه میزان مشارکت خانوارهای البرزی در سرشماری اینترنتی مطلوب بوده است، اظهار کرد: البرز در زمینه مشارکت خانوارها در سرشماری اینترنتی جزو ۱۳ استان برتر کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۳۵۹ هزار ۴۷ خانوار البرزی در سرشماری به صورت اینترنتی اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند، گفت: این تعداد خانوار معادل یک میلیون ۱۵۴ هزار و ۶۸۶ نفر از جمعیت استان است که آماری بیش از ۴۳ درصد را نشان می‌دهد.

قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان البرز گفت: در میان شهرستان های استان شهرستان ساوجبلاغ با مشارکت خانواری بیش از ۵۶.۱۹ درصدی و ۵۸.۸۲ درصدی جمعیت و شهرستان طالقان نیز با مشارکت خانواری بیش از ۴۹.۱۵ درصدی و از لحاظ پوشش جمعیتی ۵۲.۵۵ درصدی در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

آذری اضافه کرد: شهرستان فردیس با مشارکت خانواری ۴۷.۵۸ درصدی و جمعیتی ۵۴.۲۰ درصدی، اشتهارد با مشارکت خانواری ۴۳.۰۸ درصدی و جمعیتی ۵۰.۱۸ درصدی، کرج با مشارکت خانواری ۳۵.۵۴ درصدی و جمعیتی ۳۹.۹۳ درصدی و نظرآباد نیز با مشارکت خانواری ۳۳.۲۵ درصدی و جمعیتی ۳۵.۴۵ درصدی در سرشماری اینترنتی مشارکت داشته اند.

قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان البرز گفت: ۳۸.۹۰ درصد خانوار و ۴۳.۳۵ درصد جمعیت استان البرز در سرشماری اینترنتی شرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار