۱۹۰ هزار خانوار یزدی در سرشماری اینترنتی شرکت کردند

کد خبر: ۳۱۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 22 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی طرح سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ استان یزد از شرکت ۱۹۰ هزار خانوار یزدی در سرشماری اینترنتی خبر داد.

«ضیاء اولیا» با اشاره به اینکه هدفگذاری ۳۵ درصدی مشارکت مردم یزد در سرشماری اینترنتی توسط مرکز آمار ایران در روز ۲۴ مهرماه محقق شد، اظهار داشت: میزان مشارکت مردم یزد در سرشماری از مرز ۵۶ درصد گذشت.

وی با اشاره به اینکه سرشماری اینترنتی در دو مرحله تمدید شد، افزود: در این دو مرحله استان یزد توانست به مشارکت ۵۶.۱۲ درصدی برسید.

اولیا خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده در ساعت ۶ صبح امروز، ۱۹۰ هزار خانوار یزدی با جمعیتی بالغ بر ۶۲۹ هزار نفر اطلاعات خود را در سامانه سرشماری ثبت کردند.

وی یادآور شد: مردم تا ساعت ۲۴ ا مشب نیز برای ثبت اطلاعات خود به صورت اینترنتی فرصت دارند و می توانند با مراجعه به سایت سرشماری به نشانی www.sarshomari۹۵.ir و صرف مدت زمانی کمتر ۱۵ دقیقه اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند تا دیگر نیاز به پاسخگویی به ماموران آمارگیر نباشد.

اولیا ادامه داد: افرادی که اطلاعات خود را در این مرحله در سامانه ثبت کنند، فقط کافی است کد رهگیری ۱۲ رقمی که در پایان ثبت نام ارائه می شود را به ماموران آمارگیر ارائه دهند و دیگر نیازی به پاسخگویی به سئوالات آنها نیست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار