قلعه‌نویی: برای آماده‌سازی یادگار فرصت دادیم/ ممکن است بازیکنان بهتری را جایگزین کنم

امیر قلعه‌نویی که فردا تیمش را به مصاف فولاد می‌فرستد، هشداری جدی به بازیکنان کم کار تیمش داد.
کد خبر: ۳۱۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 19 October 2016
سرمربی تراکتورسازی که بابت شرایط تیمش گلایه دارد، انتقاداتی را متوجه برخی بازیکنان تیمش کرد و مدعی شد در صورت ادامه این روند برخوردی جدی با آنها خواهد کرد.


شرایط پیش از بازی با فولاد


تراکتورسازی تیم بزرگی است و نگه داشتن آن در شرایط آرمانی بسیار سخت است. هر موقع که بازی‌ها پشت سر هم برگزار شده تراکتورسازی نمایش خوبی از خود ارائه کرده است. در مقابل سایپا به خاطر قدرت این تیم نتوانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم؛ اما فردا سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. فولاد تیم خوبی است؛ اما هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد. آن‌ها در فاز هجومی بسیار قدرتمند و خطرناک هستند و پیشرفت خوبی در چند هفته اخیر داشته‌اند. سعی می‌کنیم با حضور هواداران پرشور تراکتورسازی سه امتیاز را کسب کنیم و قول می‌دهم به زودی به صدر جدول باز می‌گردیم.


  برای آماده‌سازی یادگار فرصت دادیم


اگر آدم‌های خودخواهی بودیم، قبول نمی‌کردیم که بازی در یادگار امام برگزار نشود؛ چراکه برگزاری مسابقه‌ها در این ورزشگاه، چمن را خراب می‌کند و بیت‌المال آسیب می‌بیند؛ بنابراین خواستیم بازی فردا هم سپری شود و آقایان یک ماه دیگر برای آماده‌سازی ورزشگاه وقت داشته باشند.


ممکن است بازیکنان بهتری را جایگزین کنم


تیم ما از نظر فنی یکی از بهترین‌ تیم‌های امسال است و باید تلاش کنیم در فاز هجومی هم بسیار بهتر از این شویم. در چند نقطه نیاز به تقویت داریم و اگر شرایط برخی بازیکنان بهتر نشود، مجبوریم دست به تغییراتی زده و بازیکنان جدیدی را جایگزین آن‌ها کنیم.


چند بازیکن فصل قبل ما خوب کار نمی‌کنند


چند بازیکن ما فصل قبل جزو خوب‌های تراکتور بودند؛ ولی امسال نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و اگر در چند بازی آینده نتوانند به آمادگی برسند، مجبور به تغییر آن‌ها خواهیم شد؛ چراکه من هیچ شوخی با کسی ندارم و در کارم جدی هستم. اگر این بازیکنان نتوانند با ما همراه شوند، من بازیکنان بهتری را جایگزین آن‌ها خواهم کرد که برخی از آن بازیکنان مد نظر ما هستند.


منابع مالی تراکتور قطع شده اما ...


با وجود اینکه برخی کمک‌های مالی، که قبلا می‌شد، قطع شده‌است و درآمدی هم از طریق بلیت‌فروشی نداریم، آقای آجرلو تمام تلاش خودشان را انجام می‌دهند تا شرایط‌مان بهتر شود.


کرار باید نگرش خود را تغییر دهد


کرار قطعا فردا بازی می‌کند؛ اما معلوم نیست که فیکس باشد یا به عنوان یار تعویضی وارد میدان شود. مشکل کرار این است که در ابتدای فصل خوب بدنسازی نمی‌کند و این موضوع باعث می‌شود که بدنش ضعیف باشد. باید نگرش خود را در مورد این مسئله عوض کند وگرنه در سایر جهات مشکلی ندارد./ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار