نمایشگاه عکس روایت عاشورایی در فرهنگسرای ولایت فردیس برپاشد

کد خبر: ۳۱۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 17 October 2016


به مناسبت ماه محرم الحرام و ایام عزاداری شهادت حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس اقدام به برپایی نمایشگاه عکسی با عنوان روایت عاشورایی و با موضوع روایت عرض محبت و ارادت سوگواران حسینی کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس به خبرنگار ایرنا گفت:

برای ترویج فرهنگ عاشورایی، تعداد 30 عدد قاب عکس، حاوی تصاویر و جلوه هایی از مجالس عزاداری سوگواران حسینی، در محل فرهنگسرای ولایت در دید کنندگان قرار گرفته است.

جان محمد خوب پور افزود: اگر درایران اسلامی عشق به امام حسین(ع) و یاد او و ذکر مصایب و حوادث عاشورا معمول و رایج نبود ، هرگز انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید.

وی گفت: بیش از هزار سال است که آتش محبت و معرفت سید و سالار شهیدان، در قلوب شیفتگان و محبان اهل بیت (ع) زبانه می کشد و هرسال بر شکوه و عظمت آن افزوده می شود و روایت حماسه عاشورا و فرهنگ و معارف حسینی ،در بطن جامعه جاری و ساری است و عاشورا، نه تنها به عنوان یک واقعه که به عنوان یک فرهنگ عمیق و اصیل در میان اقشار و صنوف مختلف مردم، ظهور و بروز دارد.

خوب پور افزود: برپایی نمایشگاه نیز برای نیل به همین هدف است و امیدواریم این تلاش ناچیز، مورد رضایت اهل بیت(ع) و موجب تعمیق ارزشهای اسلامی جامعه شود.

این نمایشگاه تا پایان ماه محرم از ساعت 8 الی 16 برای بازدیدعلاقه مندان در محل فرهنگسرای ولایت فردیس دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار