رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات کرمانشاه خبر داد

اهدای 3 هزار گرم طلا توسط بانوان کرمانشاهی برای بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه از اهدای 3 هزار گرم طلا توسط بانوان کرمانشاهی برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد و گفت: ماهانه 70 میلیون ریال قبض کمک به بازسازی عتبات عالیات در کرمانشاه به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۳۱۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 17 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حجت‌الا‌سلام سید محمدحسین ضیغمیان ، اظهار داشت: استان کرمانشاه نخستین استانی است که ستاد بانوان را در ستاد بازسازی عتبات‌عالیات فعال کرده است.

به گفته رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه، 3 هزار گرم طلا توسط بانوان کرمانشاهی برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شده است و ماهانه 70 میلیون ریال قبض کمک به بازسازی عتبات عالیات در کرمانشاه به فروش می‌رسد.

ضیغمیان متذکر شد: اقداماتی برای پذیرایی از زوار اربعین و پخت غذا انجام گرفته است و افراد خیر و مردم متدین کرمانشاه در این زمینه کمک‌هایی داشته‌اند و خدمت‌رسانی به زائران در استان و در مسیر کربلای‌ معلی در موکب‌ها و مراکز در نظر گرفته شده ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت صحن حضرت زهرا(س) و کتابخانه بزرگ در این محدوده در حال انجام است، تصریح کرد: این کتاب‌خانه از بخش‌های موزه و محل نگه‌داری نسخ خطی تشکیل می‌شود و امکانات لازم در این مکان تدارک دیده است

این مسؤول با بیان اینکه صحن حضرت زینب(س) در دستور ساخت است که با کمک‌های مردم خیر و متدین استان کرمانشاه به انجام می‌رسد، گفت: یک‌هزار خشت در تعویض خشت‌های گنبد امام جواد(ع) از محل کمک‌های مردم کرمانشاه تهیه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار