آیت‌الله علما در دیدار بانوان فعال ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه

اسلام باید در مراسم‌های مذهبی شناخته شود

مام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اسلام باید در مراسم‌های مذهبی شناخته شود، گفت: اقدامات بسیار مهمی از سوی زنان برای ساخت عتبات عالیات و مراسم اربعین حسینی می‌تواند انجام شود.
کد خبر: ۳۰۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 08 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت‌الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در دیدار بانوان فعال ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، اظهار داشت: بانوان در تمام صحنه‌های صدر اسلام تاکنون نقش ویژه‌ای داشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه نقش خدمت به امام حسین(ع) را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: زنان در دوران انقلاب اسلامی نقش کلیدی داشتند و در جامعه کنونی نیز شاهد نقش‌آفرینی ویژه بانوان ایرانی هستیم.

علما زنان را رکن اساسی زندگی عنوان کرد و افزود: بانوان کارهای ارزشمندی را برای استقبال از زوار عتبات عالیات و کمک به بازسازی حرم ائمه معصوم(ع) انجام داده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه بر ساخت و بازسازی عتبات عالیات تأکید کرد و ادامه داد: اقدامات بسیار مهمی از سوی زنان برای ساخت عتبات عالیات و مراسم اربعین حسینی می‌تواند انجام شود.

علما گفت: باید تمام تلاش‌ها برای شناخت اسلام در مراسم‌های مذهبی معطوف شود، به گونه‌ای که باید در این مراسمات پیام قیام کربلا بازگو و منتقل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار