ششمین همایش یاوران حسینی در استان البرز برگزار شد

کد خبر: ۳۰۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 06 October 2016


همزمان با چهارمین روز از ماه محرم الحرام همایش یاوران حسینی به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در مصلای امام خمینی (ره) کرج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان البرز با هدف فراهم اوردن زمینه های مشارکت مردم در امور معنوی مربوط به بازسازی عتبات عالیات برگزار شد.

مسئول کارگروه اجتماعی ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان البرز در این همایش، گفت: بازسازی اماکن مقدس در عراق بعد از شکست و نابودی صدام آغاز شد که مشارکت های مردم تاکنون نقش بسزایی در پیشبرد این امر داشته است.

محمدصادق مصدق به ساخت ضریح حبیب بن مظاهر توسط مردم استان البرز و همچنین مشارکت مردم این استان در ساخت صحن حضرت زهرا (س) در جوار حرم حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: صحن حضرت زهرا (س) پایگاهی برای حکومت جهانی امام زمان (عج) خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای جمع اوری کمک های بیشتر مردمی و ساخت سریعتر این صحن کارگروه های مختلفی تشکیل شده است.

مصدق گفت: ما نیازمند کمک های تمام اقشار هستیم حتی دانش اموزانی که هزار تومان هزار تومان از والدین خود پول توجیبی می گیرند.

وی تاکید کرد: مرزهای جغرافیایی برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) برداشته شده است.

در این.همایش مداحان اهل بیت(ع) و شاعران ایینی به نوحه سرایی و شعرسرایی پرداختند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان البرز در هفته ای که به پایان رسید همایش های دیگری ویژه دانش اموزان و بانوان نیز برگزار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار