ساخت ورزشگاه 10 هزار نفری در الهیه

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از ساخت ورزشگاه 10 هزار نفری در الهیه مشهد خبر داد و گفت: 45 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که تعدادی از آنها مربوط به نهاد‌های دیگر مانند بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۳۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶ 04 May 2015
کوروش صبوریان در نشست خبری که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در بحث مالیات مکاتباتی را با مجلس انجام داده‌ایم و امیدواریم توسط نمایندگان به تصویب برسد تا تیم‌های نوظهور و جوانان فرصت پیشرفت داشته باشند.

وی افزود: مدیریت‌های سابق برای رشد پدیده تاثیرگذار بودند و دیدگاه‌ کلی در مدیریت فعلی هم ترغیب بخش خصوصی برای مشارکت در ورزش و توسعه آن در بخش‌های کشوری است.

صبوریان با بیان اینکه در چارت سازمانی جدید مشارکت و تامین امکانات برای بخش‌های خصوصی به صورت رایگان فراهم شود ادامه داد: در سال 94 برنامه‌ای برای برگزاری نشست مشترک بعد از پایان لیگ با سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی برای همکاری و مشارکت بیشتر برگزار می‌کنیم اما متاسفانه برخی از سرمایه‌گذاران برای تحقق اهداف خود از راه‌هایی به جزء اداره‌کل ورزش و جوانان استفاده می‌کنند و این مورد مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید به ورزش استان بیشتر توجه داشته باشند همچنین مسئولان برای خواسته‌های خود باید از طریق قانونی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها باید اولویت‌دار تکمیل شود زیرا اکثر پروژه‌ها زیر 50 درصد تکمیل شده است، گفت: 45 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که تعدادی از آنها مربوط به نهاد‌های دیگر مانند بسیج سازندگی است و برای اینکه پروژه‌ها به اتمام برسد باید آنها را به ترتیب اولویت کامل کنیم.

صبوریان با تاکید بر اینکه ریاست هیئت فوتبال مورد تایید اداره کل نبوده است، اظهار کرد: برای همایش مرد سال فوتبال خراسان هماهنگی لازم را با ما نداشتند و در بسیاری امور هیئت فوتبال هماهنگی لازم را با اداره‌کل ندارند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: در سال 94 دقت بر روی هیئت‌ها بیشتر است و در سال 94 برگزاری همایش تجلیل و تقدیر بدون هماهنگی اداره‌کل ممنوع و غیرقانونی است همچنین باید هیئت‌ها عملکرد مالی خود را به دقت شفاف‌سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از تیم‌ها مخصوصا در فوتبال مجوز کمیسیون ماده 5 وزارت را ندارند به همین دلیل در سال 94 نظارت در این حوزه بیشتر شده و تیم‌های خاطی جریمه و پلمپ می‌شوند.

صبوریان با بیان اینکه تیم ثامن الحجج به حضور خود ادامه می‌دهد اما در جلسه هماهنگی پیش رو تکلیف میزان مشخص خواهد شد، بیان کرد: در سال 94 مجمع خیرین ورزش در استان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ورزشگاه تختی را فرسوده دانست و از همکاری با بخش خصوصی و شهرداری برای تخریب ورزشگاه و احداث مجموعه‌ای جدید خبر داد و گفت: پیشنهادات بخش خصوصی و شهرداری برای ساخت ورزشگاه تختی در حال بررسی است؛ همچنین برای ساخت ورزشگاه 10 هزار نفری در الهیه پیش بینی شده تا فشار را از رو تختی برداریم.

وی با تاکید بر اینکه روسای هیئت‌ها نباید از ورزش برای پیشبرد اهداف سیاسی خود استفاده کنند و در غیر این صورت باید از سمت خود استعفا دهند، اظهار کرد: المپیاد هندبال جام نهاد ریاست جمهوری در مرداد ماه برگزار می‌شود و افتتاحیه مجموعه آستان قدس رضوی در دهه کرامت همزمان با افتتاحیه المپیاد جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

صبوریان یادآور شد: همچنین در سال 94 اداره کل ورزش و جوانان پروژه‌های ورزشی را برای مشارکت اعلام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار