عملیات احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی فردیس آغاز شد

کد خبر: ۳۰۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 04 October 2016

 

عملیات احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس روز سه شنبه با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز، فرمانده انتظامی و دیگر مسئولان این شهرستان آغاز شد.

 

به گزارش ایرنا، جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز در مراسم احداث این ساختمان گفت: اکنون ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس در یکی از کلانتری های این شهرستان مستقر است و برای ارتقاء امنیت شهروندان احداث ساختمان فرماندهی در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ محمدکریم بیات افزود: با کمک مهندسی ناجا و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به این نتیجه رسیدند که مکانی را از نظر موقعیت مناسب برای این موضوع فراهم کنند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم پلیس، برقراری نظم و امنیت شهروندان است امنیت، مهم ترین محصول و فرآیند تلاش همگانی که همه افراد جامعه از آن بهره می برند و قدرت پلیس در گرو رضایت و همکاری مردم است.

وی ادامه داد: امنیت یک مقوله نسبی است این امر مهم با مشارکت مردم میسر می شود می طلبد با یاری و گزارشهای مردمی و حضوری هر آنچه در توان است کمک شود تا هر چه سریعتر تا در کمترین زمان به بهره برداری برسد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: با بهره برداری از ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی تجهیزات و نیروی انسانی تکمیل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس نیز گفت: ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع در سه طبقه توسط مهندسی ناجا ساخته می شود.

سرهنگ ایوب احمدی افزود: زمین ستاد فرماندهی انتظامی در شهرک ناز فردیس و در مرکز این شهرستان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار