مدیرعامل شرکت آبفار در دیدار با نماینده گرگان و آق قلا عنوان کرد:

استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی موجب توسعه آبرسانی به روستاها می شود

مهندس شکیبافر مدیرعامل شرکت در ابتدا گزارشی از روند پروژه های آبرسانی در حال اجرای شهرستان های گرگان و آق قلا ارائه داد و گفت: استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی موجب توسعه آبرسانی روستاها می شود.
کد خبر: ۳۰۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 03 October 2016
 مهندس هزارجریبی نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آبفار گلستان در خصوص آب شرب روستاهای حوزه انتخابیه خود با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار گلستان دیدار و گفتگو کردند.

 مهندس شکیبافر مدیرعامل شرکت در ابتدا گزارشی از روند پروژه های آبرسانی در حال اجرای شهرستان های گرگان و آق قلا ارائه داد و گفت: استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی موجب توسعه آبرسانی به روستاها می شود.

 وی همچنین ضمن تشریح برنامه های شرکت در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو، خواهان گنجاندن و تصویب بهره مندی از صندوق توسعه ملی برای آبرسانی روستایی در سالهای آتی شد.

 وی در ادامه افزود: خدمت رسانی به جامعه زحمتکش روستایی افتخاری بس عظیم برای ما بوده که مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با تمام توان در جهت جلب رضایت مشترکین از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 مهندس هزارجریبی نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مهندس شکیبافر و مجموعه شرکت آبفار استان به جهت خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایی، در خصوص اجرای طرحهای آبرسانی به روستاهای فاقد آب سالم و بهداشتی و رفع مشکلات روستاهای حوزه انتخابی خود تاکید نمودند.

 لازم به توضیح است: مدیریت امور آبفار شهرستان های گرگان و آق قلا 166 روستا با جمعیتی بالغ بر 54 هزار و 800 مشترک را تحت پوشش دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار