فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

انهدام 95 باند حمل و قاچاق مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در یکسال اخیر بیش از 8 تن مواد مخدر در استان کشف و 95 باند حمل و قاچاق منهدم شده‌اند.
کد خبر: ۳۰۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 03 October 2016
به گزارش تابناک قم، کاظم مجتبایی صبح امروز در مراسم امحای یک‌هزار و 735 کیلوگرم مواد مخدر در قم که با حضور مسوولان استان در پارک‌سوار امیرکبیر برگزار شد، همکاری دستگاه‌های مختلف استانی در زمینه مبارزه با مواد مخدر را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: همت و تلاش اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای پیشگیری از این مسئله در جامعه است و همکاری دستگاه‌های مختلف عضو شورا را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

وی با تاکید بر محوریت مبارزه با مواد مخدر در فعالیت‌های این بخش خاطرنشان کرد: برای کنترل مواد مخدر در کشور سه محور اصلی مشخص شده که مبارزه با این امر اولویت اصلی است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به امحای بیش از یک‌هزار و 700 کیلوگرم مواد مخدر همزمان با هفته ناجا تصریح کرد: پس از یکسال اقدامات مختلف در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان این میزان مواد پس از مدت‌ها رصد، پیگیری و تعقیب و گریز کشف و ضبط شده است و امروز شاهد امحای آن‌ها هستیم.

وی از انهدام 95 باند حمل و قاچاق مواد مخدر در استان قم خبر داد و گفت: اعضای این باندها در زمینه حمل و قاچاق مواد مخدر فعال بودند که طی یکسال اخیر شناسایی، دستگیر و منهدم شده‌اند.

مجتبایی با تاکید بر نقش مشارکت دستگاه‌های مختلف در پیشبرد اهداف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کاهش مشکلات این بخش اظهار کرد: مقابله، درمان و پیشگیری جزو محورهای فعالیت در حوزه مواد مخدر است که تحقق برنامه‌های این بخش جز با مشارکت و همراهی دستگاه‌های مختلف امکان‌پذیر نیست.

فرمانده انتظامی استان قم کشف و ضبط مواد مخدر از باندهای منهدم شده را یادآور شد و گفت: در این زمینه در یکسال گذشته کشف و ضبط بیش از هشت تن مواد مخدر را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر مبارزه با مظاهر اعتیاد در جامعه و جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان در دستور کار فرماندهی انتظامی استان بوده است، گفت: طی یکسال اخیر اقدامات گسترده‌ای در راستای جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان از سطح شهر انجام شده است که در این راستا 12 هزار نفر دستگیر و از سطح شهر جمع‌آوری شده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار