برپایی ایستگاه ثبت نام اینترنتی سرشماری درنماز جمعه یزد

فرماندار یزد از برپایی ایستگاه ثبت نام اینترنتی سرشماری در محل برگزاری نمازجمعه شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 30 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مصطفی سالاری افزود: به منظور ایجاد سهولت در مشارکت شهروندان گرامی در سرشماری اینترنتی، امکان ثبت نام رایگان در مراسم نمازجمعه یزد فراهم آمده است.
وی افزود: شهروندان گرامی می توانند با در دست داشتن کارت های ملی اعضای خانوار، به این پایگاه ها مراجعه کرده و پس از ثبت نام در سامانه sarshomari95.ir، کد آماری 12 رقمی دریافت کنند.
مدیر اجرای سرشماری شهرستان یزد خاطر نشان کرد: تا امروز پنجشنبه حدود 4 هزار خانوار یزدی در سرشماری مشارکت کرده اند که امید است این میزان به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.
کار ثبت نام اینترنتی خانوارها قرار بود از روز 3 مهر آغاز شود که سامانه سرشماری دو روز با اخلال مواجه شد و بر اساس برنامه قبلی ثبت نام اینترنتی تا 24 مهرماه ادامه دارد.
در مرحله دوم سرشماری نیز که از 25مهرماه تا 25آبان برگزار می شود ماموران سرشماری با مراجعه حضوری به منازل ضمن دریافت کد آماری خانوارهای ثبت نامی در مرحله اول، اطلاعات سایر خانوارها را ثبت می کنند.
پیش بینی شده 320 هزار خانوار در استان یزد ساکن هستند که با توجه ضریب نفوذ 40درصدی اینترنت در استان ثبت نام اینترنتی 40درصدی خانوارها در مرحله اول پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار