سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن فعال‌تر شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: به دنبال اشکالات متعدد در ورود به سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای ثبت‌نام اینترنتی مردم و گله‌مندی‌های آنها سعی کردیم تا از صبح امروز بسیاری از این مشکلات برطرف و زمینه ثبت‌نام روان عموم مردم را به شکل اینترنتی فراهم کنیم.
کد خبر: ۳۰۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 26 September 2016

داود شایقی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه ما نیز در جریان این مشکلات و معضلات در ورود به سامانه و ثبت اطلاعات هموطنان بودیم، اظهار کرد: از 7 صبح امروز با تلاش کارشناسان در حوزه انفورماتیک سعی کردیم تا معایب و مشکلات به وجود آمده را در ثبت‌نام اینترنتی هموطنان در سرشماری سال جاری برطرف کنیم که در این زمینه برخی هماهنگی‌ها نیز با شرکت مخابرات انجام شده سرعت ارائه خدمات را افزایش دهند.

وی افزود: سرشماری یک آمارگیری جامع و ملی است که اطلاعات تک تک افراد جمع‌آوری می‌شود و امکان شناخت دقیق تعداد افراد جامعه و ویژگی‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آنها فراهم می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه این اطلاعات برای برنامه‌ریزان کشور از اهمیت زیادی برخوردار است، تصریح کرد: هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در مرحله اینترنتی به شیوه نوینی اجرا می‌شود که در دو روز گذشته در مراجعه شهروندان برای ثبت‌نام اینترنتی مشکلات و نارسایی‌ها بوده که سعی کردیم با هماهنگی مرکز آمار ایران بسیاری از این مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

شایقی مهلت ثبت‌نام اینترنتی را تا 24 مهرماه اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود در همه مراحل و بخش‌های ثبت‌نام شماره ملی و کدپستی که از نیازهای ضروری ثبت‌نام است در کنار خانواده‌ها باشد تا بتوانند ثبت نام خود را به شکل دقیق انجام داده و با دریافت کد 12 رقمی در هنگام مراجعه آمارگیران این کدها را به آن ارائه کرده و در این زمینه دچار مشکل و یا دغدغه‌ای نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار