ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان

کد خبر: ۳۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 02 May 2015
فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان، گفت: محورهای هراز و کندوان از عصر امروز یک‌طرفه می‌شود.

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت ترافیک در محورهای مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای هراز و کندوان «کرج - چالوس» به صورت سنگین است.

وی با اشاره به اینکه در محور فیروزکوه مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: ترافیک در این محور تنها از مسیر زیراب به سمت شیرگاه سنگین است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع ماشین‌های سنگین از جمله تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها از محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است، افزود: با توجه به حجم زیاد خودروها، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه 12 اردیبهشت ماه امسال از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد بیان کرد: تردد انواع تریلی‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش صبح روز چهارشنبه 9 اردیبهشت لغایت ساعت 24 روز شنبه 12 اردیبهشت ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع ماشین‌های سنگین از جمله تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است، ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه 12 اردیبهشت ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و به دور از عجله و شتاب رانندگی کنند و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان یادآور شد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار